جایگزین مسیر

فن خال : فن پرسی در هفته ابتدایی لیگ برتر بازی نمی کند

by | مرداد , ۱۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد.این مهاجم باتجربه یکی از بازیکنان کلیدی هلند در جام جهانی بود و کمک کرد نارنجی ها دراین رقابت ها به رتبه سوم برسند.

لوئیز فن خال، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که رابین فن پرسی، مهاجم تیمش، به دلیل تعطیلات طولانی اش بعد از پایان جام جهانی، هفته ابتدایی رقابت های فصل جدید لیگ برتر را از دست خواهد داد.

این مهاجم باتجربه یکی از بازیکنان کلیدی هلند در جام جهانی بود و کمک کرد نارنجی ها دراین رقابت ها به رتبه سوم برسند. پس از پایان جام جهانی، فن پرسی اعلام کرد که نیاز به یک تعطیلات طولانی دارد و به این ترتیب، تقریبا همه تمرینات پیش فصل منچستریونایتد را از دست داد؛ اتفاقی که باعث شد تا فن خال نتواند از او در هفته ابتدایی لیگ برتر استفاده کند.

سرمربی جدید شیاطین سرخ به خبرنگاران گفت:

“من این را می دانم که رابین می خواهد در همه دیدارها حضور داشته باشد اما سایر بازیکنان تیم هم چنین چیزی را می خواهند. اما بازیکنان باید تمرین داشته باشند و رابین پیش از اینکه دوباره بازی کند، نیاز دارد تا یک دوره تمرینی کامل را پشت سر بگذارد.

او از روز دوشنبه تمریناتش را آغاز می کند اما مطمئنا در دیدار دوستانه مقابل والنسیا حضور نخواهد داشت.و در هفته ابتدایی لیگ برتر نیز حضور نخواهد داشت. فکر می کنم هواداران می توانند به خاطر این تصمیم از من انتقاد کنند اما من می دانم از بازیکنانی که سه هفته تعطیلات داشتند، چطور استفاده کنم. امیدوارم رابین خیلی سریع آمادگی اش را به دست بیاورد اما در حال حاضر، او بازی نخواهد کرد.”

 

۰ Comments