جایگزین مسیر

فن پرسی:‌دیوید مویز نیاز به زمان دارد

by | اسفند , ۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

مهاجم هلندی منچستریونایتد اذعان داشت که مربی اسکاتلندی یونایتد، دیوید مویز نیازمند زمان است تا بتواند به نتیجه برسد. وی خاطر نشان کرد که یونایتد در شرایطی متزلزل به سر میبرد.

بعد از شکست 2-0 در برابر المپیاکوس در یونان فن پرسی بیان کرده بود که بازیکنان برای او موقعیت های زیادی را فراهم نکرده بودند و این نکته نیز بیان شده که داوید دخیا دروازه بان یونایتد بیشتر از دیگر بازیکنان توپ را به فن پرسی پاس داده است.

سنت یونایتد همواره بر برد بنا شده بوده و در این شرایط فشار زیادی بروی دیوید مویز قرار گرفته، طرفداران در فضاهای مجازی مثل شبکه های اجتماعی نظرات خودشان را درباره شکست یونایتد در برابر المپیاکوس بیان کرده اند.

دیوید مویز هنوز امیدوار است که یونایتد بتواند از پس المپیاکوس بر بیاید. یونایتد برای صعود باید 3 گل به ثمر برساند و گلی نیز دریافت نکند و یا با کسب نتیجه ی 2-0 بازی را به وقت های اضافه بکشاند.

منچستریونایتد از جام اتحادیه و همچنین جام حذفی نیز کنار گذاشته شده اند و 11 امتیاز با لیورپول که در جایگاه چهارم قرار دارد فاصله دارند.

فن پرسی بیشتر این فصل را در مصدومیت به سر برده است و بیان کرده که دیوید مویز نیاز دارد که به او فرصت کافی داده شود.  او همچنین این مسئله را درک میکند که چقدر هواداران از یونایتد ناامید شده اند.

شیاطین در بازی در برابر المپیاکو موفق شدند فقط 1 شوت در چارچوب دروازه حریف یزنند که این بسیار پایین است. همین امر باعث شد تا فن پرسی از  دیگر بازیکنان یونایتد را به خاطر پر کردن فضای وی در محوطه انتقاد کند.

۰ Comments