جایگزین مسیر

فن پرسی: برد مقابل وستهام بیشتر از 3 امتیاز ارزش داشت

by | مهر , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران.این بازیکن هلندی که در این بازی 50 امین گل خود را برای یونایتد به ثمر رساند پیروزی مقابل وستهام را مورد ستایش قرار داد و ادعا کرد که این برد برای شیاطین حیاتی بوده است و اعتماد به نفس انها را افزایش داده است.

رابین فن پرسی اذعان داشت که این برد به خاطر لغرش های اخیر تیم حتی بیشتر از 3 امتیاز ارزش داشته است

یونایتد بعد از شکست هفته قبل خود مقابل لستر در بازی این هفته توانستند با گل های فن پرسی و رونی از سد چکش ها بگذرند.

فن پرسی درباره این برد به MUTV گفت:

” مسلما این برد برای جلب اعتماد و اعتقاد هواداران حیاتی بود. آنها (وستهام) در بازی کاملا زیر سلطه ما بودند و ما از آنها بهتر بودیم.

فکر میکنم در نیمه اول عالی بودیم ولی در نیمه دوم به خاطر اخراج رونی بازی کاملا متفاوت بود. در دقایقی ، بازی کمی اعصاب خورد کن بود ولی ما خیلی خوب بازی کردیم و همه مان به سختی جنگیدیم.

فکر میکنم بعد از اینکه گل را دریافت کردیم کمی ترسیدیم زیرا در آن دقایق از بازی تنها راه گل خوردن ما ضربات ایستگاهی بود و ما از همان راه و درست قبل از پایان نیمه اول گل خوردیم. آن لحظه واقعا لحظه ی بدی بود.

فکر میکنم برای هرکسی که با یونایتد در ارتباط است این برد بیشتر از 3 امتیاز ارزش داشت.”

JS47388817

فن پرسی در این بازی 50 امین گل خود در 81 امین حضورش برای شیاطین سرخ را به ثمر رساند. اواز عملکرد خود خوشحال بود اما اصرار بر افزایش گل زنی هایش داشت:

این آمار مناسبی است! دوست دارم امارم را کمی بهتر کنم. شما همیشه دوست دارید بهتر شوید و پیشرفت کنید. اما اگر شما 81 بازی انجام دهید و 50 گل به ثمر برسانید این آمار خوبی است.”

۰ Comments