جایگزین مسیر

فوری: چلسی در آستانه امضا قرارداد با پدرو/ تکمیلی: اسکای: یونایتد دیگر علاقه ای به جذب پدرو ندارد.

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

به نظر می رسد پدرو، هدف یونایتد، به چلسی ملحق خواهد شد. سایت گل در خبری اختصاصی نوشت:

چلسی اکنون در آستانه امضا قرارداد با پدرو قرار دارد. منابع گل دریافته اند چلسی پیشنهادی دیر هنگام برای ربودن هدف یونایتد ارائه کرده است تا انتقالش به منچستر را متوقف سازد.

پدرو از این که یونایتدها حاضر به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون یوریویی درخواستی بارسا نشده اند عصبی شده است و هم چنین صحبت با والدز، دوست صمیمی و هم وطنش در خصوص شیوه های مدیریتی فن خال نظر او را عوض کرده است.

هم چنین دیگر مدعی شده اند با شکست ۳-۰ چلسی زنگهای خطر در لندن به صدا در آمده است و مورینیو دست به کار شده و با تماسی تلفنی شخصا مقدمات این انتقال را فراهم کرده است. برخی منابع از نهایی شدن این انتقال تا ساعاتی دیگر خبر می‌دهند. مارکا نوشته پدرو به سمت لندن پرواز کرده تا قرارداد را با چلسی امضا کند.

اسکای اسپورتس با پوشش این خبر  به نقل از منابع دیگر، مدعی شده به زودی منابعش آخرین اخبار را گزارش خواهند کرد. با ما همراه باشید.

________________

**** تکمیلی: لحظاتی پیش اسکای اسپورتس در خبری اختصاصی نوشت:

منابع اسکای دریافته اند منچستریونایتد دیگر هیچ علاقه ای به جذب پدرو ندارد.

اخبار بیشتر در خصوص این اتفاق از زبان اسکای:

منابع ما دریافته اند منچستریونایتد پیشتر فرصت امضا قرارداد با پدرو را داشته است و تصمیم یونایتد به عدم جذب پدرو هیچ ارتباطی به مسائل مالی ندارد. از اسپانیا خبر می رسد پدرو در مسیر لندن است تا در تست پزشکی چلسی شرکت کند. چلسی ۲۸ میلیون یورو بند جداسازی این بازیکن را پرداخته است.

 

۰ Comments