جایگزین مسیر

فیل جونز بی صبرانه منتظر بازی برابر توپچی ها است

by | آبان , ۱۹ , ۱۳۹۲

فیل جونز می گوید نمی تواند برای بازی برابر آرسنال صبر کند و امیدوار است جو فوق العاده الدترافورد به هم تیمی های او کمک کند تا توپچی های این روزها به اوج رسیده را مغلوب سازند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان آرسن ونگر آخرین بار در سال 2004 قهرمان لیگ برتر شدند و در شرایطی که در سال های اخیر برای کسب دوباره عنوان قهرمانی مبارزه می کردند, این باشگاه شمال لندنی نتوانسته است شروع خوبش را در لیگ با قهرمانی به پایان برساند.

با این حال, پس از شکستن رکورد نقل و انتقال باشگاه برای خرید مسوت اوزیل از رئال مادرید, شاگردان آرسن ونگر توانسته اند نتایج خوبی در 10 هفته آغازین لیگ برتر کسب کنند. فیل جونز بازیکن جوان شیاطین سرخ که سابقه قهرمانی با یونایتد در لیگ برتر را دارد, بی صبرانه منتظر دیدار با توپچی ها در بازی یکشنبه شب است.

“من شگفت زده شده ام. فکر می کنم همه اینطور باشند. فکر نمی کنم ما چنین چیزی را در آغاز فصل انتظار می کشیدیم اما آنها خیلی خوب کار کرده اند و خوشبختانه ما می توانیم جلوی اوج گرفتن آنها را بگیریم.”

“آنها پس از پشت سر گذاشتن پیروزی عالی برابر دورتموند در اواسط هفته, اعتماد به نفس زیادی دارند, اما این دیدار, بازی متفاوت با جوی کاملا متفاوت است. خوشبختانه الدترافورد در روز یکشنبه فوق العاده خواهد بود و ما این توانایی را خواهیم داشت تا 3 امتیاز بازی را بدست آوریم.”

“این بازی ها, به شکلی هستند که شما زمانی که برنامه لیگ پیش از آغاز لیگ اعلام می شود, به دنبال آنها می گردید, در شرایطی که آرسنالی ها در حال حاضر در فرم ایده ال خود قرار دارند, به احتمال زیاد آنها تیمی هستند که ما باید برابر آنها پیروز شویم. بازی سختی خواهد بود اما خوشبختانه ما می توانیم پیروزی را از آن خود کنیم.”

۰ Comments