جایگزین مسیر

فیل نویل: شنبه باید ببریم

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۲

فیل نویل معتقد است که منچستریونایتد باید بازی شنبه خود برابر ستارگان لیگ استرالیا که دومین بازی از تور پیش فصل می باشد, با پیروزی پشت سر بگذارد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مربی جدید شیاطین سرخ احساس می کند که کسب پیروزی پس از شکست برابر ستارگان لیگ تایلند در هفته گذشته مهم است بخصوص اینکه تیم یک هفته تمرین پربار را در سیدنی پشت سرگذاشته است. نویل به MU TV گفت: انتظارات از ما این است که بازی را ببریم. ما در بازی که در تایلند داشتیم شکست خوردیم و منچستریونایتد باید هر بازی که به میدان می رود, پیروز شود.

هر موقعی که ما با تیمی بازی می کنیم, آنها می خواهند که به ما ضربه ای بزنند و ما را شکست دهند و این مسئله ای است که سرمربی باید بیشتر به آن عادت کند. این راهی است که منچستریونایتد در پیش دارد.

اما پایه و اساس باشگاه که به جا مانده است, با ثبات و قوی است. این باشگاه شاکله بی نظیری با ترکیب جوان دارد و با تجربه ای که  در همه جای باشگاه وجود دارد, می تواند به راه موفقیت آمیز خود ادامه دهد.

بازی های پیش فصل به این منظور ترتیب داده شده اند تا تیم برای آغاز فصل 2013/14 لیگ برتر انگلستان آمادگی لازم را کسب کند و شیاطین سرخ پس از برخی تغییرات دوباره تلاش خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی خود انجام دهد.

نویل گفت: من از اینکه فصل جدید آغاز خواهد شد, هیجان زده هستم. شما تمام تور پیش فصل خودتان را آماده می کنید تا در اولین بازی برابر سوانزی به برتری برسید. هنگامی که من در باشگاه بازی می کردم, مدال جام اتحادیه بسیار مهم بود و شما می خواستید آن را ببرید. ما هنوز می خواهیم این جام را ببریم اما این بازی نیز این روزها یک بازی پیش فصل محسوب می شود و ما نیاز داریم که خودمان را برای بازی با سوانزی آماده کنیم.

من فکر می کنم برای سرمربی نیز مهم است که شروع خوبی داشته باشد و این مسئله درباره باشگاه نیز صدق می کند, همزمان با این مسئله دوران سختی نیز برای هواداران خواهد بود زیرا انها دیگر سرآلکس را نخواهند دید بلکه دیوید مویز سرمربی منچستریونایتد خواهد بود.

زمان خواهد برد تا مردم به آن عادت کنند, همانطور که می دانید تیتر همه صحبت ها همیشه درباره سزآلکس بوده است, او مجسمه یادبودی در ورزشگاه دارد و همچنین جایگاهیی به نام او, بنابراین میراث عظیمی در اینجا باقی مانده است.

۰ Comments