جایگزین مسیر

قـــــــدم بـــــــــه قــــــــــدم

by | شهریور , ۳۰ , ۱۳۹۲

دیوید مویس سرمربی شیاطین سرخ با تمجید از فرم اخیر وین رونی میگوید که هنوز انتظارات بیشتری از مهاجم خود برای دربی منچستر دارد.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – وین رونی که با یک نمایش درخشان از مصدومیت ناحیه ی سر خود بازگشته است موفق شد تا وارد باشگاه 200 تایی های منچستر یونایتد شود.
دیوید مویس در آستانه ی دیدار روز یکشنبه در برابر منچستر سیتی اعلام کرده است که خواسته ی بیشتری از مهاجم 27 ساله ی خود دارد.
” من فکر میکنم که ما باید قدم به قدم پیش برویم”
“اگر او بتواند در بازی آخر هفته نیز دو گل دیگر به ثمر برساند آنگاه یک قدم دیگر رو به جلو برداشته است. اینطور نیست؟”
“او واقعا خوب بازی کرده است و ما میخواهیم که این فرم را حفظ کند. اگر هم من درخواستی از وی دارم به خاطر این است که یک قدم دیگر رو به جلو بردارد. من از وی میخواهم تا بهتر و بهتر شود.”
” وین واقعا به سختی تمرین کرد و قبل از مصدومیت همسترینگش در تایلند در شرایط خوبی به سر می برد. من به شما راجب مصدومیتش گفتم ولی مطمئن نیستم که همه ی شما حرف های من را باور کرده اید یا خیر؟ به هر حال ما فکر میکردیم که مشکلش جدی نخواهد بود ولی اینگونه نبود.”
” ما او را در تمریناتی شرکت دادیم تا به سختی تلاش کند و رونی نیز به خوبی کار کرد . من باید بگم که او واقعا در شرایط خوبی به سر می برد و من واقعا از وضعیت وی تحت تاثیر قرار گرفتم. او اکنون دارد ثمر تمرینات سختش را میبیند. او به سختی تلاش کرد و الان دارد به همه نشان می دهد که توانایی هایی دارد.”

.

05227B5981034F2DA17E10106B785F58.ashx

.
مویس همچنین به تمجید از آنتونیو والنسیا پرداخت  که توانست در دیدار برابر لورکوزن اولین گل خود را برای منچستریونایتد در این فصل به ثمر برساند.
ملی پوش اکوادوری منچستر یونایتد این فصل بار دیگر شماره ی 25 را بر تن می کند که به نظر این شماره تاثیر فوق العاده ای در عملکرد وی داشته است.سرمربی اسکاتلندی در این باره میگوید :
” او نیز بسیار خوب کار کرده است. همه به من میگفتند که او نیاز دارد تا شماره اش را عوض کند و ما هم این تغییر را برای وی فراهم کردیم. بعضی اوقات از لحاظ روانی این موارد برای بازیکن شرایط متفاوتی را ایجاد می کند.”
” در کل ، من واقعا از عملکرد وی خوشحال شده ام ، حقیقتا هم امروز خودم به وی گفتم که : “تو باید در یک فصل به طور معمول 7 یا 8 گل به ثمر برسانی.” و او هم کمی با تعجب به من نگاه کرد و خوشبختانه او میداند که منظور من چیست!”
دیوید مویس روزیکشنبه فرصت این را دارد که بار دیگر با مانوئل پیگرینی روبرو شد. سرمربی سیتی پیش از این در دور انتخابی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 با ویارئال موفق به حذف اورتون به سرمربیگری دیوید مویس شده است. وی در مورد این بازی میگوید:
“همیشه برای دربی در شهر های بزرگ هیجان خاصی وجود دارد. در همه جای دنیا اینگونه است.”
” من تجربه ی حضور در دربی گلاسکو و مرسی ساید را دارم .  این بازی ها واقعا برای هواداران خودی مهم هستند”
” این بازی ها برای بازیکنان نیز دارای اهمیت می باشد ولی در نهایت چیزی که مهم است این است که در انتهای فصل چه اتفاقی می افتد و چند امتیاز به دست اورده ایم و ببینیم کدام تیم بالاتر قرار میگیرد”
“این امتیازات میتواند بسیار مهم باشد. ولی شاید هم اینگونه نباشد”

۰ Comments