جایگزین مسیر

قهرمانی جام حذفی برای هواداران سرخ

by | اردیبهشت , ۳۰ , ۱۳۹۵

قهرمانی جام حذفی برای هواداران سرخ

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – آندر هررا بخشی از تیمی بود که نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد. قرمزها فصلی فاجعه بار را تجربه کردند؛ آنها نتوانستند از گروه خود در لیگ قهرمانان بالا بیایند و همچنین در جمع چهار تیم اول لیگ برتر قرار بگیرند و بدین ترتیب آینده کاری لوئیس فن خال در شرایط بحرانی قرار گرفته است.

هررا که پاس گل برتری در بازی نیمه نهایی برابر اورتون را برای آنتونی مارسیال ایجاد کرد، مصمم است که با برد جام حذفی اندکی از رنجی که هواداران در این فصل متحمل شده اند را کاهش دهد.

یونایتد باید برای همه ی عناوین بجنگد.

ما نتوانستیم قهرمانی لیگ قهرمانان و یا لیگ برتر را به دست آوریم. پس دو گزینه داریم: اول نسبت به عملکرد خود ناراحت باشیم. دوم  این عنوان قهرمانی را برای هواداران، باشگاه و خودمان به دست آوریم.

 هررا از اهمیت طرفداران بخصوص آنهایی که به همراه تیم سفر می کنند آگاه است.

هیچگاه بازی های خارج خانه در این باشگاه را فراموش نمی کنم. بازی با دربی کانتی در جام حذفی فوق العاده بود، ۵۰۰۰ نفر مدام تشویق می کردند. همچنین بازی با وستهم در جام حذفی و بازی هایی که با منچستر سیتی و لیورپول داشتیم و جوی که در این بازی ها بود شگفت انگیز بود. من شرایطی را تجربه کردم که هیچگاه فراموش نخواهم کرد.

بازیکن سابق اتلتیکو بیلبائو درخواست حمایت از لوئیس فن خال را دارد:

می توانید پیش او رفته و احساسات خود را بگویید. او فردی احساسی است و شما را درک می کند. او تیم های بزرگی را هدایت کرده و گاهی باید نشان دهید که اتفاقات برای شما دردآور نیست.

۰ Comments