جایگزین مسیر

کاگاوا : قلب بازیکنان در بازی های آخر فصل جای دیگری بود

by | اردیبهشت , ۲۸ , ۱۳۹۳

بازیساز منچستریونایتد شینجی کاگاوا آشکار ساخت که او و هم تیمی هایش علی رغم مشکلاتی که باشگاه با آن مواجه بود به فکر جام جهانی بودند. 

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – شینجی کاگاوا اقرار کرد که او و هم تیمی هایش قبل از پایان فصل به جام جهانی می اندیشیدند.

او در مصاحبه ای با جپن تایمز (the Japan times ) گفت : ” هرچه به پایان نزدیک می شدیم، هریک از بازیکنان فقط به فکر آمادگی برای جام جهانی بود. آن ( جام جهانی ) جایی بود که قلب هر کدام از ما با آن بود. ما همگی سعی داشتیم به آینده نگاه کنیم.”

چیزی که از این صحبت ها قابل فهم است این است که بازیکنان به یونایتد توجه کمتری نشان داده اند. آن هم در شرایطی که انتظار می رفته تحت هدایت سرمربی موقت رایان گیگز، برای به دست آوردن سهمیه ی اروپا بجنگند.

در عوض، یونایتد 7 امتیاز از 4 بازی آخر خود به دست آورد و جایگاهی به دست آورد که سال ها از آن دور بود.مکان هفتم.

با نزدیک بودن به جام جهانی، بازیکنان نباید به خاطر فکر کردن به آن شرمنده باشند، حتی با این که در خدمت باشگاه بوده اند. اما اصلی با عنوان مسئولیت پذیری وجود دارد که بر اساس آن شما باید قبل از اینکه به چالش دیگری بپردازید کاری که در دست دارید به بهترین نحو انجام دهید.

با این وجود، عملکرد کاگاوا در یونایتد همیشه با تمام وجود بوده و او قطعاً در نیم فصل دوم نقش برجسته تری در باشگاه داشته است – حتی با اینکه همیشه در پست دلخواهش نبوده است.

او در آخر گفت : ” اگر ما عملکرد خیلی خوبی در جام جهانی داشته باشیم، همه متوجه خواهند شد و این راه را برای بازیکنان ژاپنی بیشتری برای رسیدن به باشگاه های بزرگ هموار خواهد کرد. ”  

۰ Comments