جایگزین مسیر

لذت اسمالینگ از همکاری با بلیند

by | فروردین , ۱۸ , ۱۳۹۵

لذت اسمالینگ از همکاری با بلیند

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – کریس اسمالینگ از بازی کردن کنار دالی بلیند در قلب خط دفاعی منچستر یونایتد لذت می برد. او بر این عقیده است که همکاری این دو نکته کلیدی در به ثبت رسیدن رکورد مؤثر دفاعی تیم است. تک گل نیمه دوم آنتونی مارسیال برای رسیدن به پیروزی ارزشمند ۱-۰ برابر اورتون در اولدترافورد کافی بود تا یکشنبه مردان لوئیس فن خال به پانزدهمین کلین شیت در این فصل دست یابند؛ رکوردی که یونایتد را از لحاظ بسته نگه داشتن دروازه بالاتر از هر تیم دیگری در لیگ برتر ۱۶-۲۰۱۵ قرار می دهد.

درحالیکه کریس اسمالینگ بخاطر برتری خود در قلب دفاع مورد ستایش قرار گرفته است؛ این بازیکن تیم ملی انگلستان از دلایل درخشش خود می گوید و نقش مهمی که به همراه بلیند به عنوان همکارش در پست دفاع میانی به تیم تزریق می کنند.

ما می دانیم که در هنگام حملات خطرناک می توانیم به یکدیگر اعتماد کنیم؛ این از آن موردهایی نیست به یکدیگر اعتماد نداشته باشیم و نیاز به پشتیبانی در حدود وظایف دیگری باشد. ما کاملاً به یکدیگر اعتماد داریم. هر چه بازی ها جلوتر می رود ما اعتماد بیشتری به یکدیگر می کنیم.

در هر بازی و هر عملکرد دفاعی، دالی به تمام انتقادات پاسخ می دهد و او یکی از بهترین دفاع های مرکزی در این فصل است. از زمانیکه او به یونایتد آمده است، به ندرت مصدوم شده است و ثبات بالایی چه در خط هافبک یا دفاع میانی از خود نشان دهد. بازی کنار او لذت بخش است.

اینکه او طبیعتاً هافبک میانی است فوق العاده است، اما محدوده پاس های او نیز کوتاه تر شده است؛ همچنین از نظر دفاعی او خوب کار کرده است. او برای خط دفاعی چیزهای زیادی به ارمغان آورده است؛ این برای ما مسجل است که او می تواند با توپ بازی کند و آن را از موقعیت خطرناک دور کند.

عملکرد اسمالینگ با مدافع اسبق یونایتد، ریو فردیناند، مقایسه می شود و او نسبت به این مقایسه افتخار می کند.

این خوب است که با بازیکنان بزرگ مقایسه شوی و اینکه این چیزها را بشنوی همیشه خوب است.

فکر میکنم که هر کس ویژگی و سبک بازی خودش را دارد؛ اما اگر با بازیکنان خوب مقایسه شوید این خوب است و امیدوارم که همین گونه ادامه دهم.

۰ Comments