جایگزین مسیر

لوییس فن خال از تور پیش فصل در آمریکا می‌گوید.

by | خرداد , ۲۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

لوییس فن خال در گفتگویی با MUTV در خصوص تور پیش فصل آمریکا صحبت کرده است. او امسال تغییرات زیادی در برنامه ایجاد کرده است و دو کمپ اصلی برای تیم در هوای خنک‌تر سواحل غربی تدارک دیده است به خصوص در سیاتل و سان فرانسیسکو.

یونایتدها به عنوان مدافع قهرمانی در مسابقات قهرمانی بین المللی در آمریکا شرکت می‌کنند. فن خال در این مصاحبه گفته است:

این تور لذت بخش است چون دارید یک تیم را آماده می‌کنید. در واقع شاید در حال ساختن یک تیم هستید. این بستگی دارد چند بازیکن جدید جذب کنیم. اما تا حدی خسته کننده هم هست چون نتایج مسابقات پیش فصل اهمیتی ندارند. به پیش فصل قبل در ایلات متحده نگاه کنید. ما همه مسابقات را بردیم. با برترین باشگاه ها بازی کردیم. اما سپس اولین مسابقه را به سوانزی باختیم. این نمی تواند فصل بعد هم تکرار شود.

مهمترین نکته این است که تیم خود را با بازیکنانی بسازید که به صورت یک تیم فکر می‌کنند. اما ما به آمادگی بدنی و پیدا کردن ریتم هم نیاز داریم و برای همین باید مسابقه هم بدهیم. اما باید خوب هم تمرین کنیم.

وقتی ما سال گذشته به آمریکا رفتیم زمان زیادی برای تمرین نداشتیم چون مجبور بودیم زیاد سفر کنیم. اما امسال ما تورمان را بهتر کرده ایم. چرا که دو کمپ اصلی در سواحل خنک ساحل دیگر داریم و می‌توانیم بهتر خودمان را آماده کنیم.

وقتی شما همیشه در یک شهر هستید مشکل اختلاف زمان ندارید. ما سال پیش با تفاوت زمانی زیادی مواجه بودیم. در این شرایط نمی‌توان به خوبی تمرین کرد. بدن فرصت نمی کند به ساعت عادت کند. برای همین این خوب نبود. اما امسال همیشه در یک کمپ اصلی هستیم. پس مشکل قبلی را نداریم. همچنین ما هتل را نزدیک ایستگاه قطار انتخاب کردیم. برای همین به راحتی می‌توانیم دو بار در روز با قطار سفر کنیم.

ویدئو این مصاحبه در چهار قسمت فراهم شده است که قسمت اول آن را اکنون مشاهده می‌کنید:

[aparat id=”hp5ZO”]

۰ Comments