جایگزین مسیر

لینگارد:اگر پنج دقیقه وقت بیشتری داشتیم پیروز میشدیم

by | دی , ۶ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – دو گل فوق العاده از ستاره ی انگلیسی باعث شد تا منچستریونایتد حداقل یک امتیاز از بازی مقابل برنلی بدست آورد و لینگارد از دیدن تلاش هم تیمی هایش برای بازگرداندن نتیجه خوشحال است.

جسی لینگارد روحیه ی جنگندگی هم تیمی هایش را  پس اینکه آنها توانستند باخت۲-۰ را به تساوی۲-۲ تبدیل کنند ستایش کرد.

بعد از تساوی بازی قبل مقابل لسترسیتی لینگارد در مقابل برنلی از روی نیمکت کار را شروع کرد و در نیمه ی دوم هنگامی که تیمش با نتیجه۲-۰ از حریف عقب بود به میدان آمد و دو گل به ثمر رساند.

این نتیجه بدان معناست که اگر منچسترسیتی در بازی امروز مقابل نیوکاسل به پیروزی برسد ۱۵ امتیاز از همشهری خود جلو خواهد افتاد اما لینگارد معتقد است روحیه ی جنگندگی فوق العاده ی هم تیمی هایش تا پایان فصل به کمک آنها خواهد آمد:

اگر فقط پنج یا ده دقیقه فرصت بیشتری داشتیم قطعا بازی را میبردیم.پیام ما در نیمه ی دوم این بود که همیشه به خود ایمان داشته باشید و هرگز تسلیم نشوید.ما میدانستیم که هنوز یک۴۵ دقیقه ی دیگر داریم بنابراین میتوانیم شانس های زیادی ایجاد کنیم،برنلی را به عقب برانیم و گلزنی کنیم.ما از دو تا از موقعیت های خود استفاده کردیم و آنها را تبدیل به گل نمودیم.

از سال  ۲۰۱۵ لینگارد اولین بازیکن منچستریونایتد است که توانسته از روی نیمکت به زمین مسابقه بیاید و تیمش را به بازی برگرداند.آخرین بار در سال۲۰۱۵ کریس اسمالینگ مقابل همین تیم برنلی به زمین مسابقه آمد و برای تیمش گلزنی کرد.

پستی که من در آن بازی میکنم به من آزادی عمل بیشتری میدهد تا شانس های گلزنی بیشتری ایجاد کرده و شوت های بیشتری را به دروازه حریفان روانه کنم.من فکر میکنم ما میتوانستیم به راحتی بازی را به سود خود به پایان ببریم اما متاسفانه وقت تمام شد و ما اکنون به بازی های آینده می اندیشیم.ما همیشه این روحیه ی مبارزه طلبی و جنگیدن تا لحظات آخر را با خود داریم و شما خواهید دید که این روحیه ما را به کجا خواهد رساند.

لینگارد در اوایل نیمه دوم یک بخت مسلم گلزنی داشت که آن را از دست داد:

تنها کاری که من باید میکردم این بود که به توپ ضربه بزنم.اینگونه توپ ها در ۹۰ درصد مواقع گل میشوند اما ضربه من با بدشانسی به صورت دروازه بان برخورد کرد سپس به تیر افقی دروازه خورد و به بیرون رفت.اما بعد از آن ما واکنش مثبتی نشان دادیم و با بازیکنان بسیاری در محوطه جریمه حریف ظاهر شدیم و گلزنی نمودیم و من ازین قضیه خوشحالم.

۰ Comments