جایگزین مسیر

مئولنستین:منچستر یونایتد هنوز وقت برای قهرمان شدن دارد

by | آبان , ۱۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران رنه مئولنستین معتقد است یونایتد هنوز هم وقت برای قهرمانی در فصل جدید را دارا است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش تاک اسپورت رنه مئولنستین مربی سابق یونایتد معتقد است منچستر یونایتد برای قهرمانی برای این فصل آماده است و می تواند قهرمان لیگ برتر شود.

مئولنستین که پس از بازنشستگی سرالکس او هم از منچستر جدا شد معتقد است که یونایتد باید از عنوان قهرمانی خود در این فصل دفاع کنند.

شیاطین سرخ در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف آرسنال می رود که آرسنالی ها با یک شروع خوب در این فصل 8 امتیاز از رقیب خود منچستر یونایتد پیشی گرفته اند با این حال مئولنستین می گوید شیاطین سرخ می توانند با پیروزی برابر آرسنال قدم محکمی برای هفته های پیش رو بردارند.

مربی سابق یونایتد با  گفتگو با درایو تایم گفت:وقت آنها به پایان نرسیده است برای قهرمانی آنها هنوز برای قهرمانی فرصت دارند.

بازی با آرسنال بسیار مهم است ولی یونایتد در این فصل به قرعه بدی برخورد کرده است در اوایل فصل و اگر آرسنال در بازی یکشنبه بتواند یونایتد را شکست دهد آن وقت می تواند آن فاصله هشت امتیازی را عادلانه دانست و آنها با شکست دادن ما می توانند اختلاف را به 11 امتیاز برسانند که این کار را برای منچستر سخت می کند ولی در غیر اینصورت اگر یونایتد بتواند آرسنال را شکست دهد می تواند اختلاف را به 5 امتیاز برساند و وضع خود در جدول رده بندی را سر و سامان بدهد.

اگر منچستر یونایتد بتواند در بازی یکشنبه آرسنال را شکست مواجه کند می تواند به یک باره اختلاف زیاد خود با آنها را کم کند و با وجود هفته های باقی مانده اختلاف به 5 امتیاز می رسد و منچستر می تواند برای قهرمانی امیدوار باشد.

من همیشه حرف سرالکس فرگوسن در ذهنم باقی مانده است که می گوید:به زودی ژانویه فرا می رسد آن وقت می توانید جدول را نگاه کنید که چگونه است ما سال پیش سال گذشته در ژانویه با 6 امتیاز برتری در صدر قرار گرفتیم.

دیوید مویس در 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است و او موفق شده است تا فولام واستوک سیتی را با شکست مواجه کند و این می تواند برای یونایتد و مویس بسیار خوب باشد.

با این حال آرسنال نیز با روحیه بالایی که لیورپول و دورتمند را در هفته گذشته شکست داده است به اولترافورد می آید.

بازی یکشنبه منچستر یونایتد و آرسنال می تواند جذاب باشد چون دو تن از نخبگان فوتبال انگلیس در این بازی حضور دارند یعنی آرسن ونگر و دیوید مویس به عنوان مربی این می تواند بازی را مهیج تر کند.

۰ Comments