جایگزین مسیر

ماتا: مویس در منچستریونایتد بدشانس بود

by | آبان , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در یران:

خوان ماتا که در ماه ژانویه 2014 در ازای 44.7 میلیون یورو از چلسی به منچستر یونایتد پیوست ولی نتوانست زیر نظر دیوید مویس همکاری بلندمدتی داشته باشد، چون این مربی اسکاتلندی در فاصله چهار هفته مانده به انتهای فصل گذشته از سمت مربیگری شیاطین سرخ اخراج شد.

خوان ماتا در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی Cadena Cope اسپانیا گفت:

مویس مربی بود که در اولدترافورد بدشانس بود. او به نتایجی که می‌خواستیم نرسید و زودتر از چیزی که من انتظارش را داشتم از منچستریونایتد جدا شد. واضح است که جانشینی سرالکس فرگوسن نه تنها برای مویس بلکه برای مربیان دیگر هم کار ساده‌ای نیست. با وجود اینکه من چند ماه بیشتر فرصت بازی زیر نظر دیوید را نداشتم ولی قدردان او هستم، چرا که نقش کلیدی در پیوستن من به شیاطین سرخ داشت. مویس کسی بود که با من تماس گرفت، به من خوشامد گفت و اعتمادبه‌نفس لازم را به من برای ملحق شدن به منچستریونایتد داد.

وی همچنین در خصوص انتصاب مویس به عنوان سرمربی رئال‌ سوسیه‌داد اظهار داشت:

بهترین آرزوها را برای مویس دارم. تجربه همکاری با او خیلی خوب بود و باید بگویم که دیوید پیش از آمدن به منچستریونایتد در اورتون کارنامه عالی از خود بر جای گذاشته بود. شخصیت مویس اینگونه است که سخت تلاش می‌کند تا خودش و تیمش را برای مسابقات آماده کند.
دوستان خوبی در رئال‌‎ سوسیه‌داد دارم از جمله استبان گرانرو که برای او هم آرزوی بهترین‌ها را دارم. امیدوارم مویس با سوسیه‌داد که تیمی با ریشه است و ورزشگاه شگفت‌انگیزی هم دارد، به موفقیت برسد. آنها بازیکنان و مهاجمان خوبی دارند و فکر می‌کنم دیوید بتواند خودش را در آنجا به اثبات برساند و موفق شود. شهر سان‌سباستین جایی است که او می‌تواند زندگی خوبی در آنجا داشته باشد.

۰ Comments