جایگزین مسیر

ماتا می تواند در برابر کاردیف به میدان برود

by | بهمن , ۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانپس از انتقال نهایی ماتا از چلسی به یونایتد این بازیکن می تواند پس از گذشت سه روز از آمدنش به اولدترافورد برای بازی روز سه شنبه در برابر کاردیف به میدان برود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس می گوید می خواهد از بازیکن حدید خود که رکورد نقل و انتقالات باشگاه نیز به شمار می رود در بازی برابر کاردیف استفاده کند.

رئیس در مصاحبه اختصاصی روز شنبه خود با MUTV گفت:خوان آمادگی بدنی کاملی ندارد او بازیهای زیادی را از دست داده است من دوست داشتم که او را زودتر از این در ترکیب خود ببینم اما من می خواهم او را در برابر کاردیف به میدان بفرستم.

این هافبک اسپانیایی می تواند اولین بازی خود را در برابر کاردیف انجام دهد او آخرین باری که به میدان رفته است 19 اکتبر که با پیروزی 4-1 جلسی پایان یافت حضور داشته است.او می تواند در برابر تیمی بازی کند که مربی خود را تغییر داده است و بازیکن افسانه ای منچستر یونایتد یعنی اوله گنارو سولسشایر مربی آن تیم می باشد این در حالی است که ماتا نیز آماده می باشد که در ترکیب یونایتد قرار بگیرد.

ماتا در گفت و گویی که در روز شنبه با سایت باشگاه داشت گفت:”اولدترافورد یک ورزشگاه باورنکردنی برای بازی کردن می باشد.”

من دو سه بار شانس پوشیدن پیراهن یونایتد را داشته ام که به هر دلیلی به تیم های دیگری رفتم اما اکنون آماده هستم در تیم رویایی خود بازی کنم اینجا بزرگ است یونایتد طرفداران باورنکردنی را دارا می باشد و این آرزوی هر بازیکنی می باشد که در یونایتد بازی کند.

ماتا در آخرین حضور خود در اولدترافورد برای چلسی گل به ثمر رساند زمانی که چلسی در ماه می 1-0 یونایتد را شکست داد.نکته قابل توجه این است که او در ماه آگوست در روی نیمکت نشسته بود که این بازی نیز با نتیجه0-0 به پایان رسید. او در اولین بازی خود برای چلسی در برابر نوریج که با  نتیجه 3-1 به سود چلسی به پایان یافت نقش به سزایی را داشت.

۰ Comments