جایگزین مسیر

ماتا : یونایتد می تواند بایرن را حذف کند

by | فروردین , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – خوان ماتا می گوید که بازیکنان منچستریونایتد در آستانه ی دیدار در برابر بایرن مونیخ اعتماد به نفس بالایی دارند.

هافبک 25 ساله ی شیاطین سرخ که با تیم چلسی تجربه ی شکست دادن بایرن مونیخ در آریانس آرنا را دارد امیدوار است که یک تیم انگلیسی دیگر پس از منچسترسیتی و آرسنال ، موفق به شکست بایرن در مونیخ شود.

” این پیروزی ( برد در برابر نیوکاسل) برد بسیاز مهمی برای ما بود چرا که هم باعث شد در جدول صعود کنیم و هم اینکه با اعتماد به نفس بالایی به آلمان سفر کنیم.”

” این برد انرژی زیادی برای بازی روز چهارشنبه در برابر بایرن مونیخ به ما داد.”

” من از خانه و در برابر تلویزیون از تیم حمایت می کنم هر چند که کاملا مطلع هستم که ارینس آرنا یکی از رعب آور ترین ورزشگاه های اروپا است ولی همچنین کاملا مطلع هستم که ما منچستریونایتد هستیم و من مطمئنم که میتوانیم از پس این کار بربیاییم.”

ماتا که به تازگی در منچستریونایتد پایش به گلزنیباز شده است در ادامه ی صحبت های خود گفت که دوباره پس از یک دوره ی سخت کم کم شروع به لذت بردن از نحوه ی بازی خود کرده است.

” من گلزنی کردم و دوباره در زمین حس لذت بخشی به من دست داد.”

” من امیدوارم که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.”

” حقیقت این است که بعد از بازی روز شنبه من یکبار دیگر متوجه این شدم که فوتبال چقدر زیبا میتواند باشد و شما چقدر در روز های بعد از پیروزی خرسند خواهید بود.”

۰ Comments