جایگزین مسیر

مارسیال اهداف بلند پروازانه تری در سر دارد

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۶

مارسیال اهداف بلند پروازانه تری در سر دارد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – آنتونی مارسیال ابراز امیدواری کرده بتواند فرم خوب خود در یونایتد را ادامه دهد.او اخیرا برای سومین بار در این فصل از رقابت ها به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه انتخاب گردید.

مارسیال اعلام کرد ازین که هواداران به او برای کسب این عنوان رای داده اند احساس افتخار میکند و میخواهد گل های بسیار بیشتری برای یونایتد به ثمر برساند:

من این روزها احساس خیلی خوبی دارم و به سختی تمرین میکنم.تیم ما در سال جدید نتایج بسیار خوبی کسب کرده و ما مصمم هستیم که به روند خوب خود ادامه دهیم.

برای من بسیار باعث افتخار است که هواداران به من رای دادند.در این فصل،این سومین باریست که این اتفاق برای من رخ میدهد.من تلاش میکنم که روز به به روز بهتر شوم و بتوانم تعداد بیشتری از این عناوین را ببرم.

شیاطین سرخ تقویم شلوغی را پیش روی خود میبینند.آنها باید در روز یکشنبه به مصاف نیوکاسل بروند،بعد از آن باید در دور پنجم FA cup مقابل هادرسفیلد قرار بگیرند و سپس در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با سویا بازی کنند.مارسیال در این مورد به MUTV گفت:

ما همه بازی کردن هر سه روز یک بار را دوست دارم.این که هر سه روز یک مسابقه انجام دهید بالاترین سطح فوتبال است.ما همیشه برای هر رقابتی آماده هستیم و ترکیبی داریم که میتواند با هر برنامه ای تطابق پیدا کند.بنابراین،یک تقویم بسیار هیجان انگیز پیش روی ماست.

۰ Comments