جایگزین مسیر

مارکوس رشفورد؛ بهترین بازیکن منچستریونایتد در برابر منچسترسیتی

by | شهریور , ۲۱ , ۱۳۹۵

مارکوس رشفورد؛ بهترین بازیکن منچستریونایتد در برابر منچسترسیتی

پایگاه هواداران منچستریونایتد

عصر دیروز یکی از جنجالی ترین و پر بیننده ترین بازی های فصل لیگ جزیره برگزار شد. دربی شهر منچستر در حالی برگزار می شد که از مدتها پیش، پس از مشخص شدن انتخاب خوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، همه منتظر رویارویی وی با رقیب دیرینه خود، پپ گواردیولا، که پیش تر از مورینیو منصب مشابه وی را در تیم همشهری به دست گرفته بود، بودند. علاوه بر این، رویارویی بازیکن جدید الورود منچستریونایتد، زلاتان ابراهیموویچ در برابر تیمِ مربیِ سابق خود که چندان دل خوشی هم از او ندارد از دیگر موارد جذاب کننده این دیدار بودند.

بازی در حالی آغاز می شد که منچسترسیتی، سرخیو آگوئرو، خطرناک ترین بازیکن خود را در اختیار نداشت و منچستریونایتد نیز تغییراتی تازه نسبت به بازیهای قبلی خود در ترکیب داشت. بازی دو نیمه متفاوت داشت: در نیمه اول منچسترسیتی تیم برتر میدان بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند. هر چند در اواخر این نیمه یک گل دریافت کرد. اما در نیمه دوم، منچستریونایتد تیم برتر میدان بود ولی نتوانست راهی به دروازه رقیب همشهری خود که تبدیل به تیمی سراسر دفاعی شده بود پیدا کند. بی دقتی مهاجمان منچستریونایتد در زدن ضربات آخر و همچنین صحنه های مشکوک به پنالتی برای شیاطین سرخ از عواملی بودند که باعث شدند این تیم نتواند گل های بیشتری به ثمر برساند و رکورد صد درصد پیروزی خود را حفظ کند.

شیاطین سرخ این بازی حساس را باختند اما این باشگاه و هوادارانش به نکاتی پی بردند که مطمئنا در ادامه راه بسیار به آنها کمک خواهد کرد. نخست به بازگشت روحیه جنگندگی و تلاش بی وقفه تا ثانیه های پایانی اشاره می کنیم. سرمربی جدید روحیه جنگندگی و موفقیت طلبی را به این تیم تزریق کرده و دیگر خبری از آن تیمِ بی رمق و از پیش بازنده سال قبل نیست. تیمی که گل خوردن برایش حتی مقابل ضعیف ترین های لیگ هم عادی شده بود و بازیهای بدون جذابیت و خواب آور ارائه می داد و انگیزه ای برای پیروزی نداشت تبدیل به تیمی با نشاط و پر روحیه شده که تا ثانیه های پایانی بازی دست از تلاش بر نمی دارد و به دنبال کسب جام ها و عناوین مختلف است. نکته دیگر شناخت دشمنان همیشگی بود که فقط در چنین مراحلی ذات پلیدشان مشخص می شد. درست مانند پادشاهی که برای مدتی از دیار خویش رفته و مزدوران در صدد کسب تاج و تخت وی برآمده اند غافل از اینکه پادشاه باز خواهد گشت و آنان را سر جای خود خواهد نشاند. هواداران منچستریونایتد باید به خوبی به این موضوع اشراف داشته باشند؛ پادشاهی که سالهاست سلطنت می کند باید هم دشمنان زیادی داشته باشد.

در جدول زیر عملکرد بازیکنان بر اساس رای شما رتبه بندی شده:

[bd_table]

رتبه بازیکن تعداد رای میانگین نمره (از ۵)
۱ مارکوس رشفورد ۱۰۷ ۴.۵
۲ اریک بیی ۸۱ ۴.۵
۳ آندر هررا ۹۲ ۴
۴ آنتونیو والنسیا ۷۶ ۴
۵ وین رونی ۷۳ ۴
۵ داوید دخیا ۷۳ ۴
۷ زلاتان ابراهیموویچ ۸۲ ۳.۵
۸ لوک شاو ۷۴ ۳.۵
۹ آنتونی مارسیال ۸۰ ۳
۱۰ مروان فلینی ۷۳ ۳
۱۱ پل پوگبا ۹۴ ۲.۵
۱۲ جسی لینگارد ۱۱۹ ۱.۵
۱۳ دیلی بلیند ۸۶ ۱.۵
۱۴ هنریک مخیتاریان ۷۵ ۱.۵

[/bd_table]

۰ Comments