جایگزین مسیر

مارکو رویس به خریداران خود چراغ سبز نشان داد

by | مرداد , ۷ , ۱۳۹۳

بنا به گزاراشات روزنامه بیلد آلمان مرکو #رویس از تمدید قرارداد خود با دورتموند و پذیرش قرارداد جدید سر باز زده است و تمایل دارد این باشگاه را ترک کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در حالی که در چند سال اخیر#یورگن #کلوپ ستاره های جوان خود مانند شینجی #کاگاوا ، ماریو گوتزه ، روبرت لواندوسکی را از دست داده به هیچ عنوان تمایلی به از دست دادن رویس ندارد اما ظاهرا وی به تمدید قرارداد خود تمایلی نشان نمی دهد.

مارکو رویس که جام جهانی را به خاطر مصدومیت از دست داد سه مشتری جدی دارد ، #منچستریونایتد ، بارسلونا ( که هزینه زیادی برای خرید سوارز پرداخت کرده است) ، بایرن مونیخ ( که بعید می رسد دورتموند دوباره به این تیم بازیکن بفروشد) ؛ به نظر شیاطین سرخ کار نسبتا آسانی برای جذب وی داشته باشند.

منچستریونایتد ستاره های با تجربه خود را در این تابستان از دست داده و به فکر تقویت تیم خود است ، شیاطین فصل ضعیفی زیر نظر مویس سپری کردند. باید دید یونایتد برای خرید مارکو رویس اقدام می کند؟ او با ترکیب جدید یونایتد سازگاری دارد؟

لوییز #فن_خال از سیستم 3-5-2 برای تیم خود استفاده می کند که جایی برای وینگر ها باقی نمی گذارد ، آیا یونایتد رویس را جانشین نانی می کند و ترکیب خود را عوض می کند؟

مدیر برنامه های رویس اعلام کرده است که غول های اروپایی تمایل دارند رویس را که تا سال 2017 با دورتموند قرارداد دارد به خدمت بگیرند.

دریک هابل مدیر برنامه های رویس به بیلد گفت:

مارکو می تواند تیم های بزرگ اروپایی را قوی تر کند، به وضوح دلیل تمایل باشگاه های بزرگ برای جذب وی معلوم است ؛ اما اولویت اصلی مارکو بازگشت به آمادگی بدنی مناسب و شرایط وی قبل از مصدومیت است.

البته ناگفته نماند این صحبت ها می تواند بازی رسانه ای مدیربرنامه های رویس برای افزایش دستمزد وی باشد؛ چیزی که هر سال بیشتر از پارسال به چشم می آید و مهم تر می شود پول است.

چیزی که دورتموند نیاز دارد این است که هرچه سریع تر پشنهاد جدید با مبلغی مناسب تر به رویس ارائه دهد ، البته باید بند آزادسازی وی را هم بردارند ، اگر این کار صورت نگیرد یک حرکت احمقانه از سوی مسئولین دورتموند خواهد بود.

به توییتر نگاهی بیاندازیم ، یک وبلاگ نویس و حمایت کننده لیورپولی نوشته است:

پیشنهاد 5 ساله با دستمزد ماهانه 120هزار پوند باه همراه پوشیدن شماره 7 شرایط لیورپول برای جذب رویس است.

باید به این جمله خندید چرا که آن ها فکر می کنند دوباره یک باشگاه بزرگ هستند چون در پایان فصل گذشته دوم شده اند؛ وقتی لیورپول نمی تواند سوارز را نگه دارد چگونه می تواند رویس را به آمدن به آنفیلد ترغیب کند و همچنین وی را برای چندسال نگه دارد؟

 

۰ Comments