جایگزین مسیر

ماکاری: شیاطین سرخ باید حمله کنند

by | اسفند , ۲۷ , ۱۳۹۲

مهاجم سابق منچستریونایتد, لو ماکاری معتقد است شیاطین سرخ باید بازی هجومی فوق العاده ای در دیدار برگشت خود برابر المپیاکوس به نمایش بگذارند تا بتوانند شکست 2 بر 0 در بازی رفت در یونان را جبران کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – کارشناس شبکه رسمی باشگاه که بازی یونایتد برابر لیورپول در روز یکشنبه گذشته را مشاهده کرده است, می گوید, او دنی ولبک را به جای خوان ماتا در بازی چهارشنبه شب برای ترکیب ابتدایی شیاطین سرخ انتخاب می کند.

ماکاری به شبکه MUTV اینچنین توضیح داد:

چهارشنبه شب, من بازی دنی ولبک, رابین فان پرسی, وین رونی و عدنان یانوزای, چهار بازیکن تهاجمی تیم بازی می کردم, زیرا ما باید گل بزنیم. ما باید خودمان را در این تورنمنت حفظ کنیم و واضح است که برای این کار باید چند گل بزنیم تا صعود کنیم.

این یک نوع گمار نیست. بیایید امیدوار باشیم که ما چهارشنبه شب اینجا خواهیم نشست و بازی لیورپول را فراموش خواهیم کرد و به دنبال حضور در دور بعد لیگ قهرمانان خواهیم بود.

دو پنالتی استیون جرارد و گل دیرهنگام لویز سوارز باعث شد تا قرمزها در منچستر به پیروزی برسند و شیاطین سرخ پنجمین شکست خود در ورزشگاه خانگی را در فصل جاری متحمل شوند.

زمانی که از ماکاری این سوال شد که آیا یونایتد می تواند عملکرد بهتری در بازی های خارج از خانه پیش رو نسبت به بازی های خانگی که دارد, به نمایش بگذارد, ماکاری تاکید داشت که هیچ جایی بهتر از الدترافورد برای بازی کردن وجود ندارد و از به خاطر حمایت بی وقفه هواداران از تیم به ستایش از آنها پرداخت.

الدترافورد بهترین جا برای بازی کردن می باشد. شما اینجا در حالی بازی می کنید که 70 هزار نفر از شما حمایت می کنند و شما را تشویق می کنند. من باید به این نکته اشاره کنم که هواداران در فصل جاری دست از حمایت تیم نکشیده اند. استرتفورد اند فوق العاده بوده است. به خاطر بازی برابر لیورپول, کمی سر و صدا در آنجا کم بوده است, اما الدترافورد بهترین مکان برای بازی کردن می باشد.

۰ Comments