جایگزین مسیر

مدیر برنامه های استروتمن, علاقه فن خال به این بازیکن را تایید کرد

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

مدیر برنامه های کوین استروتمن با آگاهی از تمایل لوئیز فن خال برای جذب موکلش, تاکید می کند که هیچ مذاکره ای تا این لحظه با سران منچستریونایتد نداشته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش گاردین, استروتمن هدف فن خال در مهلت نقل و انتقالات زمستانی می باشد, برخلاف آنچه که روزنامه ها در روزهای اخیر گفته اند. در صورتی که خود این بازیکن نیز به این انتقال تمایل نشان بدهد, همه چیز به تصمیم باشگاه رم در خصوص فروش او بستگی خواهد داشت.

پیش از اینکه استروتمن دچار مصدومیت شود, این بازیکن جوان در فصل گذشته یکی از بهترین هافبک های اروپا محسوب می شد اما با این مصدومیت بدموقع او حتی جام جهانی را نیز ازدست داد. فن خال یکی از طرفداران این بازیکن جوان می باشد و می توان این مسئله را زمانی متوجه شد که فن خال در غیاب استروتمن کل سیستم تیم ملی هلند را تغییر داد.

مدیر برنامه های این هافبک 24 ساله  گفته است:

او تا پیش از پاییز امسال نمی تواند به میادین برگردد – در حال حاضر این برنامه زمانی است که ما داریم.

فن خال بازی او را دوست دارد, اما این مسئله تا این لحظه هیچ ارتباطی با منچستریونایتد نداشته است.

دکر با این مصاحبه روشن ساخته است که از تمایل فن خال به جذب استروتمن آگاه است, اما او توپ را به زمین باشگاه رم فرستاده است تا درباره انتقال احتمالی او تصمیم بگیرند.

احتمال دارد(فن خال در آینده به جذب او تمایل نشان دهد). اما او اکنون در رم است و فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است. هیچ صحبتی بین دو باشگاه یا مابین لوئیز و کوین صورت نگرفته است. آنها همدیگر را خوب می شناسند و به کار همدیگر را قبول دارند اما در حال حاضر این مسئله هیچ ارتباطی با باشگاه منچستریونایتد ندارد.

رم قصد ندارد او را به فروش برساند. مهم ترین مسئله این است که همه چیز بین باشگاه ها باید صحبت بشود. همچنین تصمیم گیری برای او بسیار سخت است, زیرا او باید بین باشگاه فوق العاده ای همچون رم که او را خریده است و از او در شرایطی که مصدوم بوده است, حمایت کرده  و مربی شخصی او در تیم ملی هلند که در یونایتد خواهد بود, یکی را انتخاب کند.

باشگاه رم باید سر این مسئله تصمیم بگیرد. او از حضور در رم بسیار خوشحال است. او همچنین خوشحال است که در این تیم می ماند, زیرا آنها فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی خواهند کرد و از اینکه از مصدومیت خود رهایی می یابد نیز خوشحال است, به همین خاطر در حال حاضر ما در هیچ مذاکره ای حضور نداریم.

در اینجا این مسئله که فن خال تا چه اندازه به خرید این بازیکن تمایل دارد, اهمیتی ندارد, زیرا حتی اگر باشگاه برای خرید او نیز اقدام می کرد, او نمی توانست تست های پزشکی را با موفقیت بگذراند, به همین خاطر انتقال در ژانویه بدیهی تر از هر مسئله دیگری است.

علی رغم اینکه لینک شدن یونایتد با استروتمن در ژانویه خبر خوبی خواهد بود, اما یونایتد هم اکنون به تقویت خط هافبک خود نیاز دارد.

پس از منتفی شدن انتقال تونی کروس و اخباری که در ارتباط با علاقه نداشتن فن خال به سسک فابرگاس شنیده می شود و عدم وجود هیچ گونه پیشرفتی در انتقال ویلیام کاروالهو, یونایتد به نظر به خرید هیچ هافبک وسطی در تابستان امسال نزدیک نمی باشد.

۰ Comments