جایگزین مسیر

مربع مرگ,جهنم سوزان چهار شیطان

by | شهریور , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مجله ی وردساکر مقاله ای با تیتر جالب در سایت رسمی خود قرار داد و به بررسی خط حمله ی منچستریونایتد پرداخت و خط حمله ی یونایتد را در تیم های مختلف اروپایی کامل ترین خط حمله دانست و مدعی شد یونایتد از تیم هایی مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ وچلسی بارسلونا بهتر است.

متن مقاله به شرح زیر است:

“منچستریونایتد هم اکنون کامل ترین خط حمله ی دنیا را داراست و نباید از این موضوع تعجب کرد و با یک نگاه کوتاه به اسامی بازیکنان خط حمله ی تیم می توان به این موضوع رسید.

1.رابین ون پرسی:

بی شک او یکی از بهترین های خط حمله برای هر تیمی می باشد و و او توانسته است بالاتر از ابراهممویچ,سوارز و ….بیشترین گل زده را داشته باشد و پایین تر از مسی و رونالدو در رده ی سوم قرار بگیرد و در 31 سالگی همچنان با طراوت می باشد و یکی ا ز استادان ضربه ی آخر می باشد.

2.خوان ماتا:

یک جواهر در میانه ی میدان.او می تواند توپ را از خط هافبک بگیرد و برای مهاجمان موقعیت بسازد و یا گل بزند.آمار گلزنی او برای یونایتد فوق العاده بوده است و به خوبی می تواند فشار را بر روی تیم حریف در زمین حریف حفظ کند.

هواداران یونایتد خرید او توسط مویس را اشتباه می دانستند اما با وجود ون خال و طرز فکرش او یکی از اصلی ترین بازیکنان است.

3.آنخل دی ماریا:

یک هنرمند در زمین.او را نمی توانید نگه دارید.او به همه جا می رود و با عبور از چند بازیکن گره تیم را باز می کند.یونایتد تنها خلا این چنین بازیکنی را حس می کرد و هم اکنون شیاطین سرخ دارای آن شده اند.

او در کنار وین رونی بهترین پاسر لیگ قهرمانان بود و پس از مسی در رده ی دوم بهتری پاسر های اروپا از سال 2010 تاکنون بوده است.

4.وین رونی:

یک نماد,یک رهبر و یک بازیکن ارزشمند.او هم اکنون در هر تیمی در جهان جای دارد چرا که بسیار کامل است.او هد زن است,شوت زن,دریبل زن,تکنیکی,بازیساز,دونده,تکل زن می باشد و او را می توان تلفیقی از بهترین های دنیا دانست.

او مانند رابین توانایی گلزنی دارد و مانند ماتا می توانند توپ را بگرداند وهمانند دی ماریا گل بسازد و تمامی این خصوصیات از رونی بازیکنی را ساخته که هر تیمی آرزویش را دارد.”

هواداران یونایتد منتظر رونمایی از این مربع خطرناک می باشند و یونایتد با سرو سامان دادن به خط هافبک و دفاع خود می تواند یکیی از مدعیان قهرمانی باشد.

 

۰ Comments