جایگزین مسیر

مصاحبه با اشنایدرلین: لذت برگشت به سینت مری

by | شهریور , ۲۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

مورگان اشنایدرلین که نقشی محوری را در صعود سوتهمپتون از لیگ یک به جزیره و شکوفا شدن تیمش داسته اشت در تعطیلات آخر هفته به عنوان بازیکن یونایتد به استادیوم سینت مری بازخواهد گشت.

خب مورگان، بیشترین فشار بر روی ما[یونایتد] نگرانی در باره لوک شاو است. آیا با او حرف زدی و در باره وضعیتش خبر داری؟

بلی، من دیروز با او صحبت کردم و به او گفتم که من در پشت تو و خانواده تو هستم. زمان سختی برایش خواهد بود اما باید قوی بماند.گفتنش از انجام دادنش راحت تر است اما او بازیکنی جوان و باهوش است. به نظر سرحال می آید. او ذهنیت قوی دارد و مطمئنم که او برخواهد گشت و سخت تلاش می کند که به زودی این کار انجام شود.

درباره پیغام هایی که از تمام دنیا، حتی باشگاه اسبقت، برای لوک شاو فرستاند چه فکر می کنی؟

زیبا است.در زمان های سختی در فوتبال ما یک خانواده هستیم. همه ما می دانیم که چه حسی دارد که به شدت مصدوم باشی و چگونه حس بدی دارد- حتی برای مدت کوتاهی مثل  ۳ یا ۴ هفته. می دانیم که  برای مدتی طولانی بیرون از میدان بودن چه حسی دارد.خوب است که پیغام هایی که بهترین آرزو ها را برایت دارند ببینی. درباره سوتهمپتون، پیغامی بسیار مهربانانه و خوب بود. او آنجا رشد کرده است و در آکادمی آن ها بوده است. آن ها او را ساختند و باشگاهی بسیار خوب هستند.

تو ۷ سال را در سوتهمپتون سپری کردی. آیا برایت عجیب خواهد بود که به عنوان بازیکن به انجا برگردی؟

بلی، زمانی که داخل رختکن تیم مهمان می شوی عجیب است. من آن رختکن را تا به حال ندیده ام. تمام افرادی که با آن ها در طی این ۷ سال کار کرده ام را پشت صحنه خواهم دید. من تمام پرسنل آنجا رو می شناسم پس برایم عجیب خواهد بود اما نیاز داریم که بر روی بازی تمرکز داشته باشم و همه آن ها را از ذهنم بیرون کنم. فقط باید بروی بازی کار کنم و سعی کنم که هر چقدر که می توانم تمرکزم را حفط کنم.اما خوب است که بتوانم دوباره حظور در آن جا را مزه  کنم.

آیا بازگشت به زمین قدیمی می توانند موجب حواس پرتی باشد؟

می تواند اما من هیچ وقت تجربه اش را نداشته ام. خواهیم دید اما فکر کنم که به اندازه کافی ذهنیتی قوی دارم که از پس این موقعیت بر آیم. من دوستان خوبی در آنجا دارم و روابطی خوب با همه. درشرایط خوبی باشگاه را ترک کردم پس هیچ مشکلی در این باره نخواهد بود.البته من برای یونایتد خواهم جنگید چون این باشگاه من است. بهترین هایم را برای تیم نشان خواهم داد.

آیا در باره برخورد هواداران تیم مقابل فکر کرده ای؟

ما خواهیم دیدم و می دانم، اما همچنین فکر می کنم که طرفدارن هم می دانند که من بهترین هایم را در سوتهمپتون نشان داده ام. می دانم که فراز و نشیب هایی در باشگاه بوده است. در ۲سال  ابتدایی که به باشگاه آمدم ما به لیگ یک سقوط کردیم، اما من باشگاه را در لیگ برتر ترک کردم آن هم در بهترین عملکردشان در طول تاریخ. من برای آن تیم به همراه هم تیمی هایم جنگیده ام. واکنش ها را خواهیم دید اما ما در شرایط خوبی از هم جدا شدیم.

درباره شروع سوتهمپتون چه فکر می کنی؟ یک برد ،۳ تساوی و یک باخت

چالش های زیادی در این فصل به اندازه فصل قبل وجود نداشته است. آن ها بازیکنان بسیاری خریده اند و برایشان رسیدن به بازی گروهی خوب زمان بر خواهد بود. آن ها بهترین شروع را به اندازه فصل قبل نداشته اند، اما تیم خوبی هستند. سوتهمپتون می خواست در اروپا پیشرفت کنداما نتواسنتد و شاید بهتر است که بر روی لیگ تمرکز کنند. ما از قبل می دانستیم که بازی سختی خواهد شد . آن ها بازیکنان بسیار بسیار خوبی دارند. ما باید ۱۰۰ درصد آماده باشیم تا بازی را ببریم.

تو به اندازه کافی در سوتهمپتون جا افتاده بودی که به هم تیمی هایت بگویی مراقب کدام بازیکن سوت باشند و از داخل تیم اطلاعات داشته باشی. کدام بازیکن را برای مراقب بودن  انتخاب می کنی؟

آن ها هیچ وقت یک بازیکن نبوده اند، آن ها یک تیم بوده اند. بازیکنان خوب زیادی دارند. خوسه فونته کاپیتان و شخصیت اصلی آن هاست. در کمربند میانی آن ها شرایط قوی را به خاطر ویکتو وانیما و اسیتون داویس دارند. استیون بازیکن بسیار، بسیار خوبی است و وانیاما  محکم بازی می کند. بازی کنانی مثل دوسان تادیک و سادیو مانو هستند که فصل قبل خوب بودند.جی رودریگز از مصدومت برگشته است و اگر مانند قبل از مصدومیتش، قوی باشد می تواند یک تهدید به حساب آید. من مطئنم که او دوباره به شرایط ایده آل برخواهد گشت. بازیکنان خوب زیادی در این تیم وجود دارند، پس ما باید مراقب باشیم. تیمی هستند که بسیار زیاد زحمت خوهند کشید.

۰ Comments