جایگزین مسیر

مصاحبه فیل جونز و وضعیت اشلی یانگ

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۲

ترجمه این متن توسط کاربر عزیز Amir007 انجام شده.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

فیل جونز مطمئن است منچستر یونایتد شکست داربی را پشت سر خواهد گذاشت.
فیل جونز انتظار دارد تا یونایتد شکست در دربی را به خوبی پشت سر بگذارد و به راه خود برای رسیدن به قهرمانی ادامه دهد.
گل دیر هنگام سرخیو اگوئرو یک پیروزی ۲ بر ۱ را برای منچستر سیتی در الدترافورد به ارمغان اورد ولی یونایتد همچنان با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در صدر جدول قرار دارد.
جونز معتقد است که شکست در داربی نباید یک ویرانی برای یونایتد باشد و مطمئن است که منچستر به راه خودش برای پسگیری جام قهرمانی ادامه خواهد داد.
“ما باید سرمون رو بالا بگیریم زیرا هنوز در یک جایگاه استثنایی هستیم”
“ما باید به تمرینات بازگردیم و به بهترین صورت ممکن خود را ریکاوری کنیم. من مطمئنم که ما اینکار را به خوبی انجام خواهیم داد.”
جونز که در جریان بازی وینسنت کمپانی را مجبور به زدن گل به خودی کرده بود ،به خاطر مصدومیت های زنجیره ای بازیکنان یونایتد تنها برای چهارمین بار در این فصل در پست دفاع میانی به کار گرفته شد .
بازیکن سابق بلکبرن یک بازی کاملا مطمئن در قلب خط دفاعی یونایتد به اجرا در اورد و از این پست به عنوان پست اصلی خودش یاد کرد.
“من از ان لذت بردم. من بازی کردن در مرکز دفاع را دوست دارم و خوشبختانه میتوانم تا پایان فصل مدت کمی را در این پست بازی کنم”

به نظر میرسد اشلی یانگ سفر اخر هفته به استوک را از دست بدهد.
بعد از انکه در دربی دوشنبه شب مقابل منچستر سیتی یانگ با یک تعویض اجباری به بیرون رفت احتمال میرود تا بازی مقابل استوک سیتی را از دست بدهد.
این بازیکن انگلیسی پس از برخورد با پابلو زابالتا درجریان نیمه ی دوم بازی با سیتی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و جای خود را به شینجی کاگاوا داد.
شدت مصدومیت او به اندازه ای که انتظار میرفت ولی بازگشت در بازی یکشنبه شب برای این بازیکن ۲۷ ساله بسیار زود خواهد بود.
سرمربی منچستر سرالکس فرگوسن گفت:
“ما ۶ روز تا بازی با استوک وقت داریم و بدیهی است که اشلی این بازی را از دست میدهد.این نمیتواند زیاد جدی باشد ولی من فکر میکنم که او بازی یکشنبه را از دست میدهد”
همچنین فرگوسن راجب وضعیت نامناسب خط دفاعی تیمش نیز ابراز نگرانی کرد. نمانیا ویدیچ ، جانی اوانز و کریس اسمالینگ همگی بازی دوشنبه شب را از دست دادند و رئیس در این باره گفته است :
” ما در طی این هفته مدافعین میانی خود را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و امیدواریم که بتوانیم انها را به شرایط بازی برسانیم به خصوص برای بازی مقابل استوک برای اینکه میدانیم انجا شرایط برای ما چگونه خواهد بود.”

۰ Comments