جایگزین مسیر

مصاحبه ی لوییس فن خال پس از تساوی برابر زسکا مسکو

by | مهر , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – لوییس فن خال در کنفرانس خبری پس از دیدار با زسکا مسکو حاضر شد و در مورد تساوی خارج از خانه تیمش پاسخگو بود. در ادامه متن مصاحبه ی فن خال را میخوانید.

در مورد ارزیابی کلی اش از بازی :

این یک حرکت احمقانه از سوی آنتونی بود {صحنه ی خطای هند پنالتی مارسیال}، اما قبل از آن فکر میکنم آفساید رخ داده بود از روی نیمکت که من اینگونه دیدم اما نمیدانم. این اولین باری است که او همچین حرکتی میکند هرچند همیشه یک اولین بار وجود دارد (با خنده) اما این یک بدشانسی برای ما بود زیرا کنترل بازی در اختیار ما بود. فکر میکنم در نیمه اول سرعت مان در گردش توپ بیش از حد پایین بود اما در نیمه دوم آنرا بهبود بخشیدیم و یک گل فوق العاده هم به ثمر رساندیم. ما میتوانستیم پیروز بازی شویم اما “میتوانستیم” هیچ وقت در فوتبال محاسبه نمیشود!

در مورد صحبتهایی که بین دو نیمه با بازیکنان داشت:

بین دو نیمه فقط توصیه های لازم را به بازیکنان دادم که چگونه میتوانیم پیروز شویم زیرا فکر میکنم این مهمتر از خشمگین شدن باشد. حرکتی که مارسیال انجام داد، بله احمقانه بود ولی این اتفاقات پیش می آید زیرا ما همه انسان هستیم. خشمگین شدن در این مورد کلمه ی درستی نیست شاید مایوس کننده کلمه ی بهتری باشد زیرا ما هنگامی که مالکیت توپ را در اختیار داشتیم بسیار کند بودیم. میزان مالکیت مان بر توپ زیاد بود اما باید از این مالکیت استفاده و خلق موقعیت کرد ولی ما موقعیتهای زیادی نساختیم به همین دلیل من تغییراتی در آرایش تیم دادم و نیمه دوم بهتر شدیم و سزاوار کسب تساوی و شاید حتی پیروزی بودیم.

در مورد اینکه چه چیزی در نیمه دوم راضی کننده بود:

ما در نیمه دوم با سرعت بیشتری بازی کردیم و توپ را در مناطق مختلف زمین جابجا کردیم همین باعث شد تا به گل برسیم و موقعیتهای زیادی خلق کنیم همچنین شانسهای کمتری هم به حریف بدهیم.

در مورد اینکه آیا مارسیال را پس از اینکه توانست گل تساوی را به ثمر برساند بخشیده است:

بله البته! (با خنده) . او امروز باز هم برابر حریف بسیار تهدید کننده ظاهر شد او همیشه در سطح قابل قبولی بازی میکند بسیار با ثبات است. من در مورد یک بازیکن ۱۹ ساله واقعا این را دوست دارم.

در مورد اینکه آیا این بازگشت به بازی برای دربی مهم بوده است:

بله ، فکر میکنم همینطور است. نمیتوانم شکایتی از روحیه تیمی بازیکنانم داشته باشم. بسیار به آنها افتخار میکنم زیرا سال گذشته یک بار وقتی روحیه تیمی مان خوب نبود من گفتم که خوب نبودیم. من همیشه صادق هستم و همیشه این موضوع را در رختکن به بازیکنانم میگویم الانم میتوانم این را به شما بگویم زیرا من با شما هم صادق هستم!

 

Ψ

۰ Comments