جایگزین مسیر

ممکن است کریک به بازی فردا نرسد

by | تیر , ۳۱ , ۱۳۹۲

مایکل کریک تنها بازیکن منچستریونایتد می باشد که در مورد حضور او در بازی فردا برابر یوکوهاما مارینوس در ژاپن ابهاماتی وجود دارد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم امروز به ژاپن رسید و شرایط کنونی تیم نشان می دهد که ترکیب حال حاضری که در تور پیش فصل قرار دارد تا حدودی به نهایت قدرت خود رسیده است. اگرچه وین رونی (همسترینگ) در بازی اول تیم در بانکوک به منچستر برگشت و نمانیا ویدیچ( سیاتیک) هنوز به جمع بازیکنان در تور ملحق نشده است, دست دیوید مویز برای انتخاب بازیکنانی برای بازی فردا با رسیدن شینجی کاگاوا, کریس اسمالینگ و اشلی یانگ بازتر از گذشته شده است.

سرمربی شیاطین سرخ همچنین می تواند از آلکس بوتنر و جانی اوناز هم که به دلیل مصدمیت جزئی در بازی برابر ستارگان استرالیا حاضر نشده بودند, استفاده کند.

مویز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در دوشنبه وضعیت تیم را این چنین شرح داد: مایکل کریک به مصدومیت کشاله ران دچار شده است, من انتظار دارم جانی اوانز آماده باشد و الکس بوتنر نیز به بازی برسد. به طور کل, ما بسیار نزدیک به رسیدن به تمام قدرت تیم هستیم.

” سه تا از بازیکنان(که امروز به تیم ملحق شدند) به احتمال زیاد از ابتدا در این بازی حضور نخواهند داشت اما آنها به شکلی فردا بازی خواهند کرد. مطمئنا یانگ و اسمالینگ قبل از سفر به اینجا بسیار جدی تمرین کرده اند.”

“شینجی کاملا در تعطیلات بوده است اما او چند روزی تمرین کرده است. ما از این بازیکنان در هفته جاری استفاده خواهیم کرد.”

۰ Comments