جایگزین مسیر

منچستریونایتد به دنبال خرید شاوو

by | شهریور , ۲۵ , ۱۳۹۲

قهرمان لیگ برتر انگلستان امیدوار است بتوانند بر آرسنال و چلسی غلبه کند و بتوانند ستاره 18 ساله ساوتهمپتون را بخرند و این مدافع چپ را به عنوان جایگزین بلند مدت پاتریس اورا در نظر دارند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد مصمم است تا ستاره جوان ساوتهمپتون, لوک شاوو را به خدمت بگیرند.

این مدافع چپ 18 ساله مورد توجه باشگاه آرسنال و چلسی می باشد و اولین بازی خود را در ژانویه سال 2012 در سن 16 سالگی انجام داد, اما اکنون قهرمان لیگ انگلستان احساس می کند, می توانند از رقیبان خو پیشی بگیرند و این مدافع را به الدترافورد بیاورند.

شاوو که تخمین زده می شود ارزشی برابر با 12 میلیون پوند داشته باشد, در ماه جولای قرارداد جدید 5 ساله ای را با ساوتهمپتون امضا کرد و سایت گل گزارش کرده است که این بازیکن ماه ژانویه گفته است که به آینده خود در ساوتهمپتون تعهد دارد.

با این حال, پس از اینکه باشگاه 12 ماه او را زیر نظر داشت اکنون یونایتد اطمینان دارد که قراداد فوری می تواند با ساوتهمپتون ببندد, باشگاهی که آکادمی بازیکن سازی قوی دارد و بازیکنانی همچون آلکس اوکسلبد چمبرلین و گرت بیل را در سال های اخیر به ذنیای فوتبال معرفی کرده است.

مقامات باشگاه یونایتد سال گذشته کار مشابه ای انجام دادند و به سرعت موفق به بستن قرارداد با ویلفرد زاها در ماه ژانویه شدند قبل از اینکه انتقال 15 میلیون پوندی این بازیکن را در تایستان امسال نهایی کنند. باشگاه چنین حرکتی را در سال گذشته انجام داد زیرا سر آلکس فرگوسن نگران بود که این ستاره جوان به تیم های رقیب بپیوندد.

اکنون یونایتد مطمئن است که همچین روشی را می تواند در قبال شاوو تکرار کند, بازیکنی که به نظر می رسد جایگزین بلند مدتی برای پاتریس اورای 32 ساله می پندارد. در تابستان امسال مویز به دنبال خرید لیتون بینز بود و اکنو نیز نگران ثبات بازیکنانی همچون بوتنر و فابیو در تیم می باسد.

رئیس یونایتد جمعه تایید کرد که باشگاه در ارائه پیشنهاد برای خرید بینز و فلاینی شکست خورد و تنها توانست فلاینی را به خدمت بگیرد.

۰ Comments