جایگزین مسیر

منچستریونایتد به دنبال رونالدو

by | مرداد , ۱۱ , ۱۳۹۲

بر طبق گزارشات, منچستریونایتد در حال مذاکرات جدی برای خرید کریستیانو رونالدو از رئال مادرید است.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بر طبق گزارشی که دیلی استار منتشر کرده است, منچستریونایتد مذاکرات جدی برای خرید دوباره کریستیانو رونالدو از رئال مادرید را آغاز کرده است. این بازیکن پرتغالی 27 ساله, در سپتامبر 2009 با مبلغ 80 میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادرید منتقل شد.

یونایتد و رئال مادرید در 12 روز گذشته بر سر نهایی شدن این انتقال با 80 میلیون پوند مذاکره کرده اند – و اطمینان قهرمان لیگ برتر از نهایی شدن این خرید بیشتر شده است.

دیوید مویس دو هفته قبل زمانی که باشگاه متوجه شد رئال مادرید علاقه مند به جذب گرت بیل می باشد, تلاش خود برای گرفتن رونالدو را آغاز کرد.

و برای اولین بار آنها متوجه شدند که رقیب اسپانیایی شان, آماده است تا با آنها به مذاکره بنشیند, پس از اینکه این بازیکن به آنها گفت که علاقه دارد به انگلیس بازگردد.

مدیر اجرایی جدید یونایتد اد وودوارد با رئیس باشگاه مادریدی فلورنتینو پرز تماس داشته است تا بداند که آیا رونالدو هنوز موافقت کرده است تا قرارداد کنونی خود را تمدید کند, قراردادی که تنها دو سال از پایان یافتن آن باقی مانده است.

استاراسپورت پی برده است که پرز به دنبال این است تا اطمینان حاصل کند که رونالدو متعهد خواهد شد تا قراردادی جدید امضا کند – و متعجب شده است از اینکه او در عوض تمدید قرارداد,  تمایل دارد به منچستریونایتد بازگردد.

این مسئله آنها را مجبور کرده است تا مذاکرات با یونایتد را آغاز کنند, با دانستن اینکه اگر او فصل دیگری در مادرید بماند, آنها تنها مبلغ کمی برای یکی از بهترین بازیکنان جهان دریافت خواهند کرد.

به همین دلیل نیز آنها قصد دارند با شکست رکورد نقل و انتقالات مطمئن شوند تا بیل را از تاتنهام می توانند بخرند تا نگرانی هواداران درباره جدایی رونالدو را کاهش دهند.

یونایتد خوشحال است که علاقه خود برای به خدمت گرفتن سسک فابرگاس از بارسا را علنی کرده است تا در سکوت کامل و بی سر و صدا در پشت پرده مذاکرات خود برای جذب رونالدو را در پیش بگیرد.

در این بسته پیشنهادی بسیار پیچیده, استاراسپورت به این مسئله پی برده است که بخشی از حقوق این بازیکن را غول خودروسازی جنرال موتورز پرداخت خواهد کرد تا این ستاره پرتغالی را سفیر جهانی خود سازد.

شورلت, که در مالکیت جنرال موتورز می باشد, در پایان فصل آینده اسپانسر اصلی باشگاه خواد شد و رونالدو را گزینه ایده الی برای تقویت وجهه جهانی خود می بیند, در شمال و جنوب قاره آمریکا, درطول سالی که جام جهانی برگزار خواهد شد.

شرکت تولید پوشاک نایکی نیز یکی از شرکت هایی است که رونالدو سفیر ورزشی اصلی آن می باشد

این پیشنهادی که به رئال ارائه شده است یکی از دلایلی است که وین رونی انتقال احتمالی خود به چلسی را به تعویق انداخته است.

علی رغم ادعاهای رسمی مبنی بر اینکه آنها نمی خواهند این مهاجم انگلیسی ناراضی را بفروشند, یونایتد تمایل دارد که در صورت خرید رونالدو درباره فروش این بازیکن فکر کند.

……..

خوب به نظر شما این خبر تنها زاییده تخیلات نویسنده این خبر یا بهتر بگم شایعه می باشد یا در روزهای آتی خواهیم دید که این خبر درست بوده است؟

۰ Comments