جایگزین مسیر

منچستریونایتد پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی برای سانچز ارسال نموده است

by | دی , ۲۱ , ۱۳۹۶

منچستریونایتد پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی برای سانچز ارسال نموده است

پایگاه هواداران منچستریونایتد – طبق خبری که لحظاتی قبل در خروجی اکثر رسانه های بریتانیایی قرار گرفت،منچستریونایتد برای به خدمت گیری الکسیس سانچز اقدام نموده و پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی به باشگاه آرسنال ارسال نموده است.

شیاطین سرخ کمی از عملکرد لوکاکو در هفته های اخیر ناامید شده اند و قصد تجدید قوای تهاجمی خود را دارند.بر طبق گزارشات منتشر شده،ژوزه مورینیو از انتقال الکسیس سانچز به اولدترافورد اطمینان دارد.

منچستریونایتد قصد دارد این بازیکن را از رقیب همشهری برباید.به نظر میرسید مسئولان من سیتی با پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی و حقوق هفتگی ۲۵۰ هزار پوندی کار انتقال سانچز را تمام کرده اند اما با ورود شیاطین سرخ این انتقال پیچیده تر شده است.همچنین اعلام شده که شیاطین سرخ مابل به فروش میخیتاریان هستند.مورینیو استاد دادن اعتماد به نفس به بازیکنان خود است اما به نظر میرسد در مورد میخیتاریان او موفق عمل نکرده و این بازیکن ارمنستانی کاملا اعتماد به نفس خود را در ترکیب منچستریونایتد از دست داده است.

به نظر میرسد با انتقال سانچز به یونایتد هواداران آرسنال بسیار خشمگین شوند زیرا آنها هنوز از انتقال فن پرسی به اولدترافورد ناراحت هستند.هرچند فن پرسی با بردن جام قهرمانی در منچستریونایتد نشان داد که کاملا تصمیم درستی گرفته است.

یونایتدها امیدوار هستند با پیشنهاد دادن میخیتاریان به تیم آرسنال،بتوانند سانچز را به دست بیاورند.

۰ Comments