جایگزین مسیر

منچستریونایتد ۰ – نیوکاسل ۱:افتضاح بیلیونرها در سنت جیمز پارک

by | بهمن , ۲۲ , ۱۳۹۶

منچستریونایتد۰ – نیوکاسل۱:افتضاح بیلیونرها در سنت جیمز پارک

پایگاه هواداران منچستریونایتد – منچستریونایتد با ارائه ی یک بازی بسیار ضعیف،بازی را با نتیجه ی ۱-۰ واگذار کرد تا مورینیو بار دیگر در سنت جیمز پارک ناکام بماند.

بازی با برتری نیوکاسل آغاز شد.آنها در دقایق ابتدایی بازی چند موقعیت را بر روی دروازه ی یونایتد ایجاد کردند و در یک صحنه هم واکنش بسیار خوب دخیا مانع از گلزنی آنها شد.منچستریونایتد به طرز عجیبی در خلق موقعیت ناکام بود به طوری که تا اواسط نیمه ی اول بازی دروازه بان نیوکاسل هیچ عکس العملی نداشت.مهمترین صحنه ی بازی در نیمه ی اول در دقیقه ی ۲۵ صورت گرفت،جایی که ماتیچ با یک پاس بسیار عالی مارسیال را در موقعیت تک به تک قرارداد اما این بازیکن قدر این موقعیت را ندانست و دروازه بان نیوکاسل توپ را مهار کرد.بازی در نیمه ی اول با نتیجه ی بدون گل مساوی به پایان رسید.

در نیمه ی دوم نیز منچستریونایتد کاملا از ایجاد موقعیت عاجز بود و هافبک های خلاق و گرانقیمت این تیم از جمله پوگبا کاملا در بازی محو بودند.در دقیقه ی ۶۵ بازی ناکامی های شیاطین سرخ در این بازی کامل شد.بازیکنان نیوکاسل روی یک ضربه ی آزاد و تنها با سه ضرب توانستند دروازه ی دخیا را باز کنند.

اما نکته ی بسیار عجیبی که همانند بازی با تاتنهام رخ داد و در سالهای قبل به هیچ وجه از شیاطین سرخ نمیدیدم این بود که حتی بعد از دریافت گل نیز بازیکنان تیم آنطور که باید برای گلزنی تلاش نمیکردند.در یک صحنه نیز آنتونی مارسیال در چند قدمی دروازه ی حریف توپ را دو بار پیاپی به مدافعین حریف کوبید تا همانند نیمه ی اول موقیعت خوب گلزنی را از دست بدهد.

پوگبا و لینگارد پس از ارائه ی یک بازی بسیار ضعیف جای خود را به ماتا و کریک دادند اما این تعویض ها هم راه به جایی نبرد تا شیاطین سرخ این بازی را واگذار کنند.

نظرات خود را در مورد این بازی با ما به اشتراک بگذارید…

۰ Comments