جایگزین مسیر

منچستر یونایتد قصد دارد 2 بازیکن دورتمند را جذب کند

by | اسفند , ۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-بعد از اینکه یونایتد با رکوردی بالا خوان ماتا با رقم37.1 میلیون پوند جذب کرد بنا به گزارشات دیوید مویس می خواهد باز رکورد باشگاه را جا  به جا کند.

به گزارش میرور دیوید مویس می خواهد دو ستاره فوق العاده دورتمند یعنی ایلکای گندوغان و مارکو رویس را به خدمت بگیرد و شینجی را نیز به عنوان بخشی از قرارداد به آنها واگذار کند و گزارش ها حاکی از این است که گلیزرها مبلغی حدود 150 میلیون پوند در اختیار مویس قرار داده اند.

گزارشات نشان می دهند که قیمت گندوغان 25 میلیون پوند خواهد بود که پول زیادی برای یونایتد نخواهد بود و این انتقال شاید در تابستان انجام شود.

این بازیکن که در ماه آگوست دچار مصدومیت شده است دیگر در میادین حضور نداشته است ولی این بازیکن به تازگی از مصدومیت بازگشته است و یونایتد نیز سخت به دنبال این بازیکن می باشد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده از مصدومیت در امان باشد ولی به احتمال زیاد این بازیکن با تلاشی که می کند می توان او را به عنوان یکی از برترن هافبک ها اروپا در آینده دانست و یک خرید فوق العاده برای یونایتد باشد.

مارکو رویس نیز یکی دیگر از بازیکن هایی می باشد که مویس به دنبال او می باشد رویس در این چند سال اخیر بازی های درخشانی را در جناح دورتمند انجام داده است مویس هم به تازگی یک وینگ آینده دار به نام عدنان را به تیم خود آورده است که این بازیکن با یونایتد روزهای نسبتا خوبی پشت سر گذاشته است.

در تیم کنونی یونایتد یک بازیکن سریع و یک بازیکنی که پاس های خوبی را برای مهاجمین بدهد حضور ندارد رویس می تواند وینگ یونایتد بسیار قوی کند او خود را در دوران حضورش در دورتمند اثبات کرده است و در حال حاضر یکی از بهترین بال های دنیا می باشد و یونایتد نیز سخت به دنبال این بازیکن می باشد.

خروج دو تن از بازیکنان خوب دورتمند یعنی لواندوسکی و گوتزه که می تواند دیگر بازیکنان این تیم را مجاب به خروج از سیگنال ایدونا پارک کند و اگر یورگن کلوپ این دو بازیکن خود را هم دست دهد می تواند با پول آنها ستاره های دیگر را به خدمت بگیرد.

۰ Comments