جایگزین مسیر

مورینیو امیدوار به امضای قرارداد جدید با دخیا

by | دی , ۲۵ , ۱۳۹۶

مورینیو امیدوار به امضای قرارداد جدید با دخیا

پایگاه هواداران منچستریونایتد – به نقل از وبسایت رسمی باشگاه،منچستریونایتد قصد دارد از بندی که در قرارداد دخیا وجود دارد استفاده کرده و قرارداد این دروازه بان اسپانیایی را یک سال دیگر تمدید کند.همچنین در این خبر آمده مورینیو امیدوار است باشگاه قرارداد بلند مدتی با دخیا به امضا برساند.

قرارداد کنونی دخیا تا تابستان سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد و منچستریونایتد میتواند آن را دوازده ماه دیگر نیز تمدید کند.اما ژوزه مورینیو به این قانع نیست و از باشگاه خواسته با دخیا قرارداد طولانی مدتی به امضا برساند.دخیا در این فصل هم مانند فصول گذشته با عملکرد درخشان خود نشان داده که چرا بسیاری از هواداران یونایتد و هم تیمی هایش او را بهترین دروازه بان حال و حاضر جهان میدانند.

صحبت های مورینیو در مورد مرد شماره یک اسپانیایی را با هم میخوانیم:

واضح است که ما اجازه نخواهیم داد بند تمدید یک ساله ی قرارداد او هدر برود.دروازه بانی همچون او برای باشگاهی که هر روز میخواهد بهتر و بهتر و بهتر شود،اهمیت بسیار بالایی دارد.

آقای وودوارد در تعطیلات نیست.او خیلی کم به تعطیلات میرود.او در حال آماده کردن قراردادی است که طبق آن دخیا مدت بسیار زیادی در کنار ما خواهد ماند.

از مورینیو سوال شد که آیا مذاکراتی هم با این دروازه بان ۲۷ ساله،که از سال ۲۰۱۱ در باشگاه حضور دارد و نزدیک به ۳۰۰ مسابقه برای یونایتد به میدان رفته،انجام گرفته؟او پاسخ داد:

نمیدانم.من به مسئولان باشگاه و کاری که انجام میدهند اطمینان دارم.من با بازیکنان در موردمبالغ و قرارداد ها مذاکره نمیکنم.من فقط چیزی که کاملا واضح است و شما همه آن را میدانید را میگویم:”داوید باید بماند”

۰ Comments