جایگزین مسیر

مورینیو بار دیگر از جو تئاتر رویاها انتقاد کرد

by | بهمن , ۱۴ , ۱۳۹۶

مورینیو بار دیگر از جو تئاتر رویاها انتقاد کرد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد بار دیگر جو اولدترافورد را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد استادیوم خانگی تیم پورتموث از تئاتر رویاها بسیار پر سرو صدا تر است.

مورینیو قبلا نیز از طرفداران حاضر در اولدترافورد انتقاد کرده بود اما حاضر به صحبت با نمایندگان طرفداران برای حل و فصل مشکلات نشد.

مورینیو در صحبت های خود پس از بازی با هادرسفیلد گفت:

الکسیس اولین بازی خود را برای منچستریونایتد انجام میداد اما اولدترافورد بسیار آرام بود.چمن این ورزشگاه بسیار خوب است و خود استادیوم نیز بسیار بزرگ میباشد و بازیکنان در آن احساس راحتی میکنند.

مورینیو سپس با خنده گفت:

اینجا استادیم پورتموث نیست.من به یاد دارم که استادیم کوچک آنها چه جو فوق العاده ای داشت.اینجا جو استادیوم مقداری آرام است و شور و حرارتی در بین هواداران دیده نمیشود.اما بازیکنان من دوست دارند در خانه بازی کنند.

این صحبت های مورینیو در حالی صورت گرفته است که تمام دنیا اولدترافورد را یکی از ترسناک ترین ورزشگاه های جهان میدانند.به نظر میرسد مورینیو باید به جای انتقاد از هواداران یونایتد تمهیداتی بیندیشد تا شیاطین سرخ با این همه ستاره ی گران قیمت در مقابل تیم های بزرگ همان صلابت و قدرت همیشگی را نشان دهند.مطلبی که در این فصل تقریبا اتفاق نیوفتاده است.

۰ Comments