جایگزین مسیر

مویز:رابین شبیه نیستلروی است

by | شهریور , ۳ , ۱۳۹۲

سرمربی منچستریونایتد, دیوید مویز پس از کار کردن با رابین فان پرسی و نحت تاثیر عملکرد چشمگیر  این بازیکن 30 ساله قرار گرفتن, او را به بازیکن هلندی سابق شیاطین سرخ, رود فان نیستلروی تشبیه کرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مویز در طول دوران سرمربیگری خود در اورتون مجذوب بازی رود فان نیستلروی بود و اکنون می تواند شباهت هایی بین این بازیکن و رابین فان پرسی که اکنون برای شیاطین بازی می کند, ببیند.

مویز گفت: جابجایی های رابین, درک او از بازی و حفظ توپ او و حرکتش در محوطه جریمه, فوق العاده است. به واقع بی نظیر است.

“اگر شما بتوانید, مربیگری کنید, چیزهایی وجود دارد که حتی نمی دانید, اگر شما بازیکن برجسته ای باشید, نکات تقریبا غریزی, وجود دارد که شما به کار می گیرید. من در گذشته از این مسئله متعجب بودم که رود فان نیستلروی, آن همه گل را چگونه به ثمر رسانده است. من فکر می کنم او گلزن باورنکردنی بود.”

“من قبلا بازی نیستلروی را به مهاجمان مرکزی تیمم نشان می دادم و از آنها می پرسیدم, چظور نیستلروی گل می زند, او چطور این کار را انجام داد؟ اما رابین کمی ویژگی های بیشتری از او دارد, چیزی متفاوت است. توانایی زدن تمام انواع مختلف گا را دارد.”

فان پرسی در اولین فصل حضورش در الدترافورد, برترین گلزن لیگ برتر شد و در دو بازی آخر یونابتد نیز 4 گل به ثمر رسانده است.

“من باید اذعان کنم که از زمانی که او در سیدنی به ما ملحق شد, عملکرد او بی نظیر بوده است, ما سعی کردیم به خوبی از او مراقبت کنیم و تمام چیزهایی که نیاز است تا او به درستی آماده شود را انجام دهیم.”

“بزرگترین شاخصه برای من نزد او این مسئله است که او تا چه حد آن قابلیت هایی را که دارد با مصمم کار کردن در هم می آمیزد. هفته گذشته در بازی که داشتیم, زمانی از بازی بود که او پس از 70 دقیقه بازی و به نمایش گذاشتن عملکردی زیبا از میدان خارج شد. بزرگترین مسئله این است که او بسیار یک بازیکن در خدمت تیم می باشد.”

“او مهره مهمی است. او مراقب خودش است و سال گذشته, فصل واقعا بسیار خوبی را بدون مصدومیت پشت سر گذاشت, امتیاز مهم که او از این مسئله اعتماد به نفس خوبی گرفت.”

“ما می دانیم که در طول فصل گذشته, در مقاطعی از فصل او نتوانست گل بزند, اما چنین چیزی برای مهاجمان بارها اتفاق می افتد. منچستریونایتد کار درستی انجام داد و تلاش کرد تا در این مدت به او بازی دهد.”

“در کل, من بسیار تحت تاثیر نگرشی که او دارد, قرار گرفته ام و روشی که او او در کارش در پیش می گیرد. کار کردن با او فوق العاده است, واقعا که او چنین است. من از او پرسیدم که تا به حال چند مدال گرفته ای و او گفت, یکی, اما من برقی در نگاه او دیدم که می گفت: من به بیشتر از یک مدال نیاز دارم, پس بدست می آورم!”

۰ Comments