جایگزین مسیر

مویز:یانگ به دلیل مصدومیت بازی با سوانزی را ازدست داد

by | دی , ۱۴ , ۱۳۹۲

دیوید مویز می گوید اشلی یانگ به دلیل برخوردی که با هوگو لوریس دروازه بان تاتنهام داشته است از ناحیه شانه مصدوم شده است و نمی تواند در بازی برابر سوانزی سیتی در جام حذفی روز یکشنبه بازی کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اشلی یانگ وینگر انگلیسی یونایتد در بازی با تاتنهام برخوردی با دروازه بان تاتنهام هوگو لوریس داشت که به نظر پنالتی می رسید اما هاوارد وب دستور به ادامه بازی داد. یانگ به دلیل این برخورد از ناحیه شانه مصدوم شده است و در بازی یکشنبه برابر سوانزی حضور نخواهد داشت.

مویز گفت: ما چند مصدوم داریم و یکی از این مصدومان به خاطر برخوردی بوده است که دروازه بان با اشلی یانگ داشته است.

“مصدومیت او از ناحیه شانه است و ما مطمئن نیستیم دقیقا تا چه مدت او نمی تواند برای ما بازی کند. ما چند مصدوم دیگر نیز داریم که تنها باید ببینیم آنها چه شرایطی در چند روز آینده خواهند داشت.”

هنگامی که از مویز درباره آمادگی رابین فان پرسی سوال شد, مویز گفت: رابین در حال آماده شدن است اما ما زمانی که او آماده باشد, شما را خبردار خواهیم کرد.

رئیس همچنین درباره بازی یکشنبه در جام حذفی و ترکیبی که می خواهد به زمین بفرستد, توضیح داد.

“ما مطمئنا بازیکنان را به خاطر دو بازی که داریم, عوض خواهیم کرد.”

“این مسئله ای یکسان برای هر دو باشگاه می باشد, به همین خاطر شکایت زیادی از این مسئله نداریم اما من فکر نمی کنم درست باشد که از بازیکنان بخواهیم روز یکشنبه بازی کنند و سپس سه شنبه نیز بازی کنند. آنها در طول کریسمس به این شکل بازی کرده اند و من کاملا این مسئله را درک می کنم و دلیلش را نیز می دانم.”

“اما کمی سخت است که چنین فاصله زمانی کمی را پذیرفت.”

۰ Comments