جایگزین مسیر

مویز از کسب یک امتیاز راضی است

by | مهر , ۱۱ , ۱۳۹۲

دیوید مویز به تمجید از نمایش مصمم بازیکنان تیمش در تساوی 1 بر 1 شیاطین سرخ برابر دونتسک که در جوی سخت برگزار شد, پرداخت. 

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از اینکه دنی ولبک یونایتد را در بازی پیش انداخت, مویز امیدوار بود بازیکنانش با نمایشی مستحکم, دروازه خودی را بسته نگه دارند, علی رغم فشاری که بازیکنان شاختار بر روی دفاع یونایتد می آوردند اما در نهایت آنها توانستند دروازه شیاطین سرخ را باز کنند. علی رغم اینکه شیاطین سرخ گل خوردند, اما سرمربی هنوز به عملکرد بازیکنانش افتخار می کند و می گوید: من فکر می کنم ما قصد داشتیم از گلزنی آنها در بازی امشب جلوگیری کنیم همزمان با اینکه واقعا خوب دفاع کردیم.

“ما زود در بازی به گل رسیدیم و چندین فرصت دیگر نیز خلق کردیم. رابین کمی بدشانس بود که گل دوم را بزند و من فکر می کنم اگر آن ضربه گل می شد ما به آسانی به پیروزی می رسیدیم.”

“در نهایت تنها یک امتیاز گرفتیم, این نتیجه در این لحظه ما را جلوتر از حریفان نگه نمی دارد و ما می دانیم که باید بازی های بیشتری را ببریم تا در این تورنمنت پیش رویم. اما در کاغد این بازی, مسابقه بیرون از خانه سختی بود, بنابرابن ما یک امتیاز خوبی را گرفتیم.”

مویز با دیدن اینکه تیم میزبان از کسب یک امتیاز خوشحال است, احساس می کند که بازیکنان باتجربه و حرفه ای او نقش بزرگی در وارد کردن فشار بر روی تیم شاختار دونتسک داشتند.

رئیس گفت: من می دانستم که این بازیکنان بسیار برای من مهم هستند و این بچه ها این مسئله را دیدند و به خوبی بازی کردند. آنها در فینال ها و نیمه نهایی ها بازی کرده اند. من فکر می کنم آنها امشب خوب بازی کردند. آنها کار خوبی انجام دادند.

مویز همچنین درباره رایان گیگز نیز که 145 امین بازی خود در لیگ قهرمانان با پیراهن یونایتد را انجام داد, صحبت کرد. این بازیکن ولزی هم اکنون بیشتر از هر بازیکن دیگری در یکی از بااعتبارترین رقابت های جهان بازی کرده است.

“او فوق العاده بود. او می دانست که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان خواهد رفت تا این رکورد را بزند اما به دور از این مسئله باید گفت که واقعا چه دستاورد بی نظیری او کسب کرده است و چه بازیکن شگفت انگیزی است.”

۰ Comments