جایگزین مسیر

مویز به تمجید از عملکرد رونی پرداخت

by | شهریور , ۵ , ۱۳۹۲

پس از حضور 90 دقیقه ای وین رونی در بازی دوشنبه شب برابر چلسی در الدترافورد, سرمربی منچستریونایتد, دیوید مویز به ستایش از تلاش او در زمین بازی و رفتارش پرداخت.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مهاجم یونایتد که در طول تابستان مورد توجه باشگاه چلسی بود و پیشنهاد های مختلفی برای خرید او ارائه شده بود, در اولین بازی رسمی دیوید مویز در الدترافورد از ابتدا در ترکیب تیم حضور داشت و عملکرد بی نظیری از خود نشان داد.

مویز در این باره گفت: من از عملکرد رونی بسیار راضی هستم و از آن بیشتر از عکس العمل تماشاگران حاضر در ورزشگاه راضی هستم. چنین عکس العملی, غیرقابل انتظار بود, اما من انتظار چنین مسئله ای را داشتم.

“من به او گفتم که شاید 60 یا 70 دقیقه به او بازی دهم و ببینم شرایطش چطور است. اما او به عقب برمی گشت, تکل می زد و در کل بی نظیر بود. او دو یا سه بازیکن حریف را در صحنه ای در گوشه زمین متوقف کرده بود و تماشاگران نیز فهمیدند او چه کاری انجام داد.”

“او متاسفانه نتوانست گل بزند و تنها کمی با زدن گلی با ضربه برگردان در وقت اضافه فاصله داشت.”

مویز اضافه کرد, احساس می کند رونی بازیکنی که خود او در گودیسون پارک او را کشف کرده بود, اکنون در بهترین شرایط خود از لحاظ روحی و جسمی در یونایتد قرار دارد.

“او در تمرینات بی نظیر بود و هرکسی که به او نگاه می کرد رونی را می دید که کمی لاغر شده است. من فکر می کنم وین در حال حاضر شرایط خوبی دارد. فکر نمی کنم نیازی به تغییر این شرایط باشد. من فکر می کنم شرایط کنونی و انگیزه او تا حد زیادی امشب نمایان شد.”

۰ Comments