جایگزین مسیر

مویز: ما باید پیروز می شدیم

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۲

دیوید مویز احساس می کند که هدر دادن موقعیت ها مشکل اصلی بود که باعث شد منچستریونایتد دو امتیاز بازی خانگی برابر فولهام را در بازی دراماتیک ازدست بدهد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سرمربی شیاطین سرخ احساس می کند که تیمش باید به آسانی در این بازی پیروز می شد و ما بهای یکسره نکردن بازی را قبل از گل درن بنت در وقت های اضافه خوردیم. 

مویز در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: ما شایسته این مسئله بودیم که به بازی برگردیم و لایق این بودیم که بازی را ببریم, اما ما به شکلی بچه گانه گل دوم را تقدیم تیم حریف کردیم

“ما باید نتیجه را 3 بر 1 می کردیم و جای واقعا تاسف بسیار دارد که ما نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. ما باید بازی را به سود خود تمام می کردیم.”

“من فکر نمی کنم ما می توانستیم بیشتر از اینها کاری انجام بدهیم. ما کاملا بر بازی مسلط بودیم و باید به راحتی پیروز می شدیم.”

مویز همچنین در مصاحبه پس از بازی خود با شبکه باشگاه گفت: ما نیاز داریم که از فرصت هایی که بدست می آوریم, استفاده کنیم, همانند برخی فرصت های نصفه و نیمه.

“من فکر نمی کنم کسی واقعا بتواند بگوید که ما اشتباه زیادی مرتکب شدیم, ما تلاش کردیم تا بازی کنیم, در زمان های مناسب فرصت خلق کنیم. کاری که باید انجام می دادیم این بود که زمانی که 2 بر 1 جلو افتاده بودیم گل سوم را می زدیم.”

“من احتمالا بیشتر از هرکس دیگری احساس آسودگی می کردم(زمانی که 2 بر 1 جلو افتادیم) زیرا من فکر می کردم, چون ما نیاز به پیروزی داریم, به چنین هدفی رسیده ایم”

“حتی در 5 دقیقه پایانی فولهامی ها حتی برای تصاحب توپ نیز جلو نمی آمدند, ما توپ را در اختیار داشتیم و آنها عجولانه تلاشی برای زدن گل تساوی نمی کردند – اما به یک شکلی آنها این کار را انجام دادند.”

هنگامی که از مویز سوال شد که آیا در بازی بعدی برابر آرسال روز چهارشنبه شانس روی خوش خود را به یونایتد نشان خواهد داد, مویز به شبکه باشگاه گفت: من به شما می گویم که ما می توانیم از هم اکنون در چند ماه اخیر سرنوشت خودمان را عوض کنیم. اما شاید نکاتی کوجکی در بازی امروز وجود داشت که ما کاملا به اندازه کافی در این زمینه ها خوب کار نکردیم. شاید تمام کنندگی ما به اندازه کافی خوب نبود و کمی دفاع ما به اندازه کافی خوب عمل نکرد.

۰ Comments