جایگزین مسیر

مویس:ما می خواهیم پاداش خوبی را به هواداران بدهیم

by | دی , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانسرمربی منچستر یونایتد می خواهد یک پاداش خوب به هواداران تقدیم کند و از همین رو می خواهد با شکست ساندرلند در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ و صعود به فینال هواداران را خوشحال کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منچستر یونایتد در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ و در مرحله برگشت در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف ساندرلند می رود و آنها می خواهند با شکست این تیم به مرحله فینال که در ماه مارس برگزار می شود صعود کنند یونایتد در ورزشگاه لایت 2-1 مقابل ساندرلند شکست خورد و از همین رو شاگردان مویس می خواهند با شکست ساندرلند در اولدترافورد به فینال که در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود صعود کنند.

پس از شکست در برابر چلسی مویس می خواهد برای خوشحال کردن هواداران یونایتد را به فینال لیگ کاپ برساند در دیدار برابر چلسی ساموئل اتوو 3 گل چلسی را به ثمر رساند و خاویر هرناندز نیز تک گل یونایتد را به ثمر رساند هرناندز در نیمه دوم به زمین فرستاده شد.

نمانیا ویدیچ پس از دریافت کارت قرمز در دیدار برابر چلسی به بازی ساندرلند می رسد ولی احتمال دارد خطر 3 جلسه محرومیت او به خاطر خطا بر روی ادن هازارد شامل این بازی نیز باشد و خطر محرومیت در این بازی نیز نمانیا را دور از بازی نگه می دارد اما رئیس معتقد است این کارت قرمز حق نمانیا نبود و باید در برابر ساندلند حضور داشته باشد او می تواند یکی از بازیکنان ما در برابر ساندلند باشد و تفاوت را رقم بزند.

مویس به MUTV گفت:ما باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی بعد باشیم. من می خواهم یک پاداش خوبی را به هواداران هدیه کنم ما بازی برابر چلسی هم آنقدر بد نبودیم و من می دانم چرا این بازی را با شکست پشت سر گذاشتیم ما بازیکنان خوبی داریم ولی در دفاع بسیار ضعیف هستیم و باید به دنبال بازیکن هایی باشیم ولی آوردن آن ها در این نقل و انتقالات دشوار می باشد.

۰ Comments