جایگزین مسیر

مویس به دنبال پیروزی های بیشتر با یونایتد

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –دیوید مویس اسکاتلندی در این فکر است که تیم را با سازماندهی بهتر با همین بازیکنانی که در اختیار دارد در همین فصل خود را به عنوان مدعی مطرح کند در حالی که همین بازیکنان فعلی  فصل گذشته یونایتد را به قهرمانی رساندند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیودید مویس معتقد است که همین بازی های ساده می تواند به ما در راه قهرمانی کمک کند حتی با نتیجه کم این در حال است که یونایتد با نتیجه 3-2 استوک را به سختی شکست داد ولی مویس می گوید همین پیروزی ها می تواند ما را در آینده امیدوارتر کند.

یونایتد که در بازی قبل خود 2 بار از شاگردان هیوز عقب افتادند بالاخره توانستند با گلهای چیچاریتو و رونی استوک را شکست دهند.

مویس به خبرنگاران گفت:وقتی ما با نتیجه 2-1 در بازی قبل عقب افتادیم برای ما سخت بود ولی وقتی 3-2 نتیجه را برای خودمان به پایان رساندیم این واقعا لذت بخش است.

من امیدوارم در بازی های بعد نیز به پیروزی برسیم اگر ما بتوانیم بازی ساده تر خود را به پیروزی برسانیم این کمک زیادی به ما در آخر فصل می کند.

مویس از بازیکنانش خواسته قبل از بازی با آرسنال که 10 نوامبر انجام می شود تمام امتیازات را کسب کنند و در بازی مقابل آرسنال با یک بازی خوب اختلاف خود را با این تیم کاهش دهند و بتواند در هفته های بعد به صدر جدول صعود کنند.

مویس گفت:ما به پیروزی های آینده نیاز داریم و باید در بازی های بزرگ نیز برنده باشیم و خود را به عنوان مدعی مطرح کند.

این بازیکنان می توانند به طور حتم در این پیروزی ها به ما کمک کنند.من دلیلی نمی بینم که با این بازیکنان نتوانیم نتایج بدی را بگیریم من به این بازیکنان که در تیم حضور دارند افتخار می کنم و تا آخر از تمام آنها حمایت می کنم.

۰ Comments