جایگزین مسیر

مک نیر : جیمز ویسلون همه چیز دارد

by | آذر , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران :

به گزارش سایت Manchestereveningnews مدافع قرمزها پدی مک نیر معتقد است که جیمز ویلسون بعد از یک سال خاطره انگیز آینده درخشانی در الدترافورد خواهد داشت.

بعد از یک فصل نا امید کننده حضور جیمز ویلسون یکی از موارد مثبت می باشد و مک نیر باور دارد که این مهاجم فوق العاده همه چیز دارد. ویلسون که دوشنبه گذشته 19 ساله شد اولین حضور خود را در برابر استوک سیتی جشن گرفت و نیمه دوم نیز تا آستانه گل زدن پیش رفت.

این نوجوان توانسته است بعد از گل زنی خود در برابر هال سیتی در ماه می بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار دهد و آخرین کسی که به تمجید از او پرداخته است مک نیر است.

مک نیر گفت :

اوه.او درخشان و با استعداد است.فکر می کنم او همه چیز دارد.چیزی وجود ندارد که او نتواند انجام دهد.زمانی زیادی نخواهد گذشت تا اولین هتریک او در الدترافورد را شاهد باشیم.او بسیار تلاش می کند و مواجه شدن با او در تمرینات بسیار سخت است.

JS51471918

مک نیر نیز اولین سال حضورش در ترکیب اصلی را تجربه می کند و در دیدار برابر وستهام یک موقعیت مسلم گلزنی را از تیم حریف گرفت. این مدافع اهل ایرلند شمالی تاکنون 5 بار برای منچستر یونایتد به میدان رفته است و در چهار دیدار که او از ابتدا در ترکیب بوده است منچستر با پیروزی زمین بازی را ترک کرده است.مک نیر آخرین بازیکن بریتانیایی غیر انگلیسی است که پیراهن منچستر را بر تن می کند و معتقد است یونایتد می تواند هویت بریتانیایی خود را بازیابد.

او اضافه کرد :

یونایتد همیشه بازیکنانی بومی داشته است و اگر آن ها خوب باشند فرصت حضور در تیم را خواهند داشت.برای من افتخار است که پا جای بزرگانی از ایرلند شمالی چون جرج بست سمی مک لوری و جانی اوانز می گذارم.

۰ Comments