جایگزین مسیر

میخیتاریان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است

by | دی , ۲۳ , ۱۳۹۶

میخیتاریان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است

پایگاه هواداران منچستریونایتد – پاول مرسون کارشناس شناخته شده ی اسکای اسپورتس میخیتاریان را “یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر”میداند و به تیم سابق خود یعنی آرسنال پیشنهاد کرده در صورت ترک آرسنال توسط سانچز،آنها برای جذب میخیتاریان اقدام کنند.

میخیتاریان که در این فصل بر خلاف بازی های اوایل فصل کاملا اعتماد به نفس خود را از دست داده،دیگر بین هواداران منچستریونایتد نیز محبوبیت چندانی ندارد.در روزهای اخیر از او به عنوان بخشی از قرارداد انتقال سانچز به یونایتد یاد شده است.مرسون اعلام کرده جذب میخیتاریان یکی از بهترین راه های آرسنال برای پر کردن جای دو بازیکن ارزشمند خود یعنی اوزیل و سانچز است.

من واقعا باور دارم که میخیتاریان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است.او فقط اعتماد به نفسش را در یونایتد از دست داده است.اگر آرسنال بتواند او را به خدمت بگیرد و به فرم خوبش در دورتموند بازگرداند،آن زمان است که او یکی از بهترین بازیکنان لیگ خواهد شد.

او همچنین در مورد ترک آرسنال توسط سانچز و اوزیل نیز اینگونه بیان کرد:

اگر این دو،باشگاه را ترک کنند،ستاره ی تیم چه کسی خواهد بود؟هواداران نام چه کسی را پشت پیراهن های خود خواهند زد؟

یرای اورتون احترام قائلم اما فکر میکنم اگر آرسنال به همین منوال ادامه دهد به تیمی همانند آنها تبدیل خواهد شد که دیگر حتی توانایی قرارگیری در بین چهار تیم برتر را ندارد.

۰ Comments