جایگزین مسیر

میولنستین:ون خال در یونایتد زمان می خواهد

by | تیر , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

پرسابقه ترین دستیار سرالکس فرگوسن معتقد است ون خال مربی بسیار بزرگی است و انتخاب درستی می باشد اما باید در مورد بررسی عملکرد او صبور بود و عجله نکرد و به اندازه ی کافی به او فرصت داد.

میولنستین 12 سال در کنار رئیس بود و با ورود مویس ار باشگاه خارج شد و عده ای معتقدند در صورتی که مویس او را نگه می داشت هم اکنون شرایط بهتری داشت.

ون خال از فردا به طور رسمی کارش را در یونایتد آغاز خواهد کرد و میولنستین معتقد است این اتفاق خوبی است اما هنوز یونایتد تیمی است که مشکلات زیادی دارد و باید به ون خال زمان داد تا از یونایتد تیمی شکست ناپذیر بسازد.

او در این باره به talkSport گفت:

“دورانی پرشکوه در یونایتد به پایان رسیده است و چهره های شاخصی از نسل قبل یونایتد مانند ویدیچ,گیگز,فردیناند از تیم رفته ام و شرایط متفاوت شده است.

کسی فکر نمی کرد سال گذشته منچستریونایتد به همراه مویس این نتایج را کسب کند البته به نظر من یونایتد مجددا به شرایط گذشته ی خود بر خواهد گشت.

ون خال انسانی با ثبات و محکم است و کاملا توانایی مربیگری در این شرایط یونایتد را دارد و هواداران باید زمان کافی را به او بدهند تا فلسفه ی خود را در یونایتد پیاده کند و موفق شود شرایط مناسبی را ایجاد کند.

او به کلی باید یونایتد را بازسازی کند و این موضوع زمان بر است اما احتمال دارد با شروع رقابت ها ما یونایتدی را ببینیم که مثل گذشته خوب کار خواهد کرد.”

۰ Comments