جایگزین مسیر

نانی باید از منچستر یونایتد جدا شود

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-نانی در این فصل به مربی گری دیوید مویس فصل کابوس واری را پشت سر گذاشت و شایعه های مبنی بر خروج او از یونایتد وجود دارد او قراردادی به مدت 5 سال با سران یونایتد به امضا رسانده است و تیم خواهان او کار سختی پیش رو دارد.

گزارش ها نشان می دهد که این بازیکن در این تابستان تیم را ترک خواهد کرد البته او به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب قرار بگیرد او در این فصل تنها 11 بازی را برای یونایتد انجام داد و نانی در این فصل موارد دیگری نیز برایش به وجود آمد که نتوانست به خوبی در ترکیب اصلی یونایتد قرار بگیرد.

پس از اینکه عدنان یانوزای بلژیکی به عنوان یک استعداد در یونایتد شناخته شد نانی نیز قرارداد خود را تمدید کرد که بسیار عجیب به نظر می رسید او در دوره مویس به بازی گرفته نمی شد اما جانشین سرالکس فرگوسن می خواست او را از مهره های کلیدی تیم تبدیل کند و او را متقاعد در تیم کرد و با او قراردادی جدید به امضا رساند.

اما هفته ها و ماه ها گذشت که دیوید مویس به او زیاد اعتماد نداشت و در ترکیب اصلی به کار نمی گرفت نانی در فصل 2013/2014 نیز مانند فصل گذشته زیاد به بازی گرفته نشد و در این فصل تنها 11 بازی را برای منچستر یونایتد به امضا رساند.

او به عنوان یک ستاره آینده دار به منجستر یونایتد پیوست اما نتوانست پس از حضوری 7 ساله در یونایتد به موفقیتی دست پیدا کند و بسیار نا امید کننده ظاهر شد او را یک جانشین عالی برای رونالدو می شناختند و او را با رونالدو مقایسه می کردند اما او هیچ شباهتی به رونالدویی که دو توپ طلا دریافت کرده است ندارد.

شاید برای منچستر یونایتد و خود نانی خوب باشد که به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل شود مانند اندرسونی که در باشگاه بدون هدف ظاهر می شد به تیم دیگری قرض داده شود.

به نظر می رسد او هدف خود در یونایتد را از دست داده است و با فروش او می توان هم برای منچستر یونایتد خوب باشد و هم برای نانی که در تیم دیگری خود را محک بزند.

طرفداران منچستر یونایتد امیدوار هستند که نانی در جام جهانی پیش رو به خوبی بردخشد اما او به نظر می رسد خود را در نقل و انتقالات باید آماده کند.

به نظر می رسد نظر فن خال با دیوید مویس درباره نانی فرق کند و لوییس نظر دیگری داشته باشد طرفداران منچستر یونایتد می خواهند فصل آینده با قدرت به رقابت ها بازگردند و فن خال در اولین جلسه در کارینگتون درباره نانی تصمیم خواهد گرفت.

اگر او وفادار به باشگاه نباشد برای خود بازیکن خوب است که یونایتد را ترک کند و به تیم دیگری منتقل شود و بازی های خود را در تیم دیگری ادامه بدهد.

۰ Comments