جایگزین مسیر

نانی: رابین فن پرسی باید یونایتد را ترک کند و به فنرباغچه بیاید

by | تیر , ۱۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – وینگر سابق منچستریونایتد نانی، رابین فن پرسی را تشویق کرده است تا به فنرباغچه بپیوندد.

نانی 28 ساله پس از هشت سال حضور در الدترافورد به تازگی با مبلغ 4.25 میلیون پوند راهی این باشگاه ترکیه ای شده است و به محض انتقال به این باشگاه از فن پرسی هم خواسته است تا مقصد او را در پیش بگیرد.

مهاجم هلندی یونایتد پیش از انتقال نانی به فنرباغچه هم با انتقال به این تیم لینک شده بود و باشگاه ترکیه ای امیدوار بود تا با ارائه رقمی خوب بتواند فن پرسی 31 ساله را بخدمت بگیرد.

نانی که پس از این انتقال در یک کنفرانس خبری حاضر شده بود گفت :

هنوز فرصت نکرده ام تا با رابین فن پرسی صحبت کنم ولی مطمئنم اگر او به فنرباغچه بیاید بسیار موفق خواهد بود.

من بخوبی رابین را میشناسم و این تصمیم درستی خواهد بود اگر فنرباغچه با او قرارداد امضا کند.

نانی همچنین از اینکه یونایتد را ترک کرده و به فنرباغچه پیوسته ابراز خوشحالی کرد و گفت:

من بسیار خوشحال و مفتخرم که عضوی از باشگاه فنرباغچه هستم. در مورد اینکه تصمیم درستی گرفته ام هیچ شکی ندارم. من این اتفاق را بعنوان یک فرصت در کارنامه حرفه ایم میبینم، برای من این فرصتی است تا خودم را نشان دهم. دلم میخواهد موفق باشم.

من هوادارانی که برای استقبال از من آمده بودند را دیدم و بسیار خوشحال شدم میخواهم بهترین توانایی های فوتبالی ام را به آنها نشان دهم. من همیشه بهترین کاری که ازم ساخته باشد را انجام میدهم.

فنرباغچه باشگاهی است که من همیشه آنرا میشناخته ام ، فنرباغچه باشگاهی با اهداف بلند است. هر آنچه دارم را برای این باشگاه خواهم گذاشت.

۰ Comments