جایگزین مسیر

نایک به دنبال خرید حق نام اولدترافورد

by | فروردین , ۱۱ , ۱۳۹۳

بازیکن افسانه ای یونایتد سر بابی چارلتون ان را ” تئاتر رویاها ”  نامید….بله صحبت در مورد اولدترافورد می باشد.جایی که هیچ تیمی دوست ندارد در ان بازی کند حتی با نزول یونایتد هم هنوز این جهنم سوزان شعله ور است.

اریچارد کیز، روزنامه نگار سابق اسکای در توئیتی مدعی شده است که از منابع موثق شنیده یونایتد در حال مذاکره با نایک است تا حق نام ورزشگاه اولدترافورد را با قیمت 500 میلیون پوند به فروش برساند!

همچنین مذاکرات برای قرارداد جدید نایک برای پیراهن باشگاه با ارزش 600 میلیون پوند انجام شده است، بدین ترتیب این شرکت غول امریکایی نایک بالغ بر 1.1 بیلیون پوند پول در مجموع به باشگاه یونایتدی تزریق خواهد کرد که شاید سال آینده به دلیل عدم داشتن بازی اروپایی در مضیقۀ مالی باشد و فراموش نکنید 200 میلیون پوند هم موبس برای خرید بازیکن خرج می کند.

هواداران پر شور یونایتد در صورتی که در نام این ورزشگاه تغییری ایجاد شود خشمگین می شوند که بعید است گلیزرها چنین اشتباهی کنند و این قرارداد بیشتر برای استفاده از نام اولدترافورد در برنامه های شرکت نایک  می باشد.

این قرارداد شباهت زیادی به قرار داد تیم همشهری یونایتد دارد که نام ورزشگاه خود را به فروش رساندند.

مبلغ این قرارداد سود زیادی برای شیاطین سرخ دارد و در فرپلی مالی اروپا در سال دیگه به مشکل نمی خورد اما به شرطی که اسم کهن این ورزشگاه تغییری  نکند که بعید است.

۰ Comments