جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان یونایتد در دیدار با ساوثهمپتون

by | شهریور , ۲۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ موفق شدند با درخشش مارسیال و دخیا از یک بازی سخت با ساوثهمپتون ۳ امتیاز شیرین بدست آورند و خود را به صدر جدول لیگ برتر نزدیکتر کنند. اکنون نگاهی داریم به عملکرد بازیکنان در این بازی.

(نمرات زیر میانگین نمرات داده شده به بازیکنان از سوی هواداران در سایت منچستر اونینگ نیوز است و توضیحات هم از همین سایت گرفته شده است.)

دخیا (۹) : هنگامی که یونایتد ۲ بر ۱ از حریف پیش بود با یک سیو فوق العاده مانع از گلزنی فونته شد و در اواخر بازی هم با مهار ضربه ی وانیاما بار دیگر ناجی دروازه یونایتد شد تا یونایتد بتواند هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

JS72633503

دارمیان (۵.۲) : مدافع ایتالیایی با اینکه ابتدای فصل شروع فوق العاده ای در پیراهن یونایتد داشت اما در این بازی اسیر وینگر ساوثهمپتون تادیچ شده بود و توانایی مقابله با او را نداشت.

اسمالینگ (۶.۱) : از آنجاییکه پله در بهترین فرم خود به سر می برد متوقف کردنش نه از دست او بر میامد و نه دالی بلیند. رفته رفته عملکردش بهتر شد ولی هنگام دریافت گل دوم در صحنه حضور لازم را نداشت.

بلیند (۵.۲) : این بازیکن هلندی در چند بازی اخیر نظر بعضی از هواداران یونایتد را برای بازی در پست دفاع میانی جلب کرده بود ولی با عملکردی که امروز از خود نشان داد صدای منتقدانش دوباره بلند خواهد شد.

JS72630354

روخو (۵.۳) : برخی منابع نزدیک به فن خال میگویند او به روخو برای بازی در پست دفاع چپ اعتقاد ندارد عملکرد امروز این بازیکن آرژانتینی هم کمکی به تغییر عقیده ی فن خال نکرد.

کریک (۵.۶) : به نظر میرسید اکثر دقایق بازی مسیر پاس دادنش توسط بازیکنان حریف بسته شده باشد. امروز او بیشتر در کناره های زمین صاحب توپ بود.

JS72629811

اشنایدرلین (۶.۸) : به نظر میرسید بازگشت به زمین تیم سابقش به او انگیزه داده بود و دوباره به فرمی که در ابتدای ورودش به یونایتد از خود نشان داده بود بازگشت.

ماتا (۶.۲) : تلاش زیادی میکرد تا در مناطق موثر زمین حضور داشته باشد با این وجود این بازیکن اسپانیایی مدت زمان زیادی در بازی گم بود ولی در نهایت موفق به گلزنی شد.

JS72637395

ممفیس (۶.۴) : چند صحنه خطرناک از این بازیکن هلندی دیدیم ولی میتوانست بیشتر از این برای یونایتد مثمر ثمر باشد.

رونی (۴.۸) : کاپیتان، نیمه اول کاملا افتضاحی داشت. نه یک شماره ۱۰ موثر بود و نه یک مهاجم حمایت کننده خوب برای مارسیال. ولی هرچه بیشتر به عمق زمین آمد بیشتر در جریان بازی قرار گرفت.

مارسیال (۹) : شیوه ی تمام کنندگی او هنگام گلزنی از یک بازیکن نوجوان فراتر است. او در این بازی تفاوت را برای شیاطین سرخ رقم زد.

JS72636622

تعویض ها:

والنسیا {دقیقه ۴۵ جای دارمیان} (۶.۳) : وضعیت یونایتد در پست دفاع راست را بهبود بخشید.

شواین اشتایگر {دقیقه ۶۰ جای کریک} (۷.۱) : نیم ساعت خوبی را سپری کرد.

مک نیر {دقیقه ۶۹ جای روخو} (۵.۶) : با آمدن او بلیند به دفاع چپ رفت و او در مرکز خط دفاع جای گرفت ولی روی گل دوم نتوانست پله را مهار کند.

Ψ

۰ Comments