جایگزین مسیر

نیوکاسل همچنان به دنبال انتقال قرضی زاها

by | آبان , ۲۷ , ۱۳۹۲

باشگاه نیوکاسل یونایتد همچنان تمایل دارد تا مهاجم جوان منچستریونایتد, ویلفرد زاها را در ماه ژانویه با قرارداد قرضی شش ماهه به سینت جیمز پارک بیاورد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نقل از دیلی میل, نمایندگان این بازیکن 20 ساله هفته گذشته با مسولان این باشگاه لیگ برتری بر سر قراردادی احتمالی صحبت کرده اند. دیوید مویز نیز امیدوار است زاغ ها بتوانند باعث شکوفایی توانمندی های این ستاره جوان در ادامه فصل بشوند.

ویلفرد زاها از ابتدای فصل جاری که به جمع شیاطین سرخ پیوسته است تاکنون در ترکیب یونایتد تحت هداین دیوید مویز تنها 2 بازی انجام داده که هیچ کدام در لیگ برتر نبوده است. او با شرایط فعلی در حالیکه کمتر از یکسال به جام جهانی بعدی باقی نمانده است, فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی در این رقابت ها را ازدست می دهد.

به احتمال خیلی زیاد نام او در لیست نهایی روی هاجسون برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل حضور نخواهد داشت اما این ستاره جوان تمایل دارد تا نهایت تلاش خود را بکار گیرد و از تیم زیر 21 سال انگلستان به تیم اصلی راه یابد.

انتقال او به نیوکاسل باعث می شود او همکاری خوبی با لویک رمی مهاجم قرضی نیوکاسل که از کویئنز پارک رنجرز به سینت جیمز پارک آمده, ترتیب بدهد. رمی پس از شروع ضعیف نیوکاسل در لیگ برتر, اکنون به همراه تیم بازی های زیبایی را از خود به نمایش می گذارد.

به نظر شما انتقال قرضی زاها به نیوکاسل, می تواند باعث پیشرفت این ستاره جوان انگلیسی شود؟

۰ Comments