جایگزین مسیر

هاسلبنک معتقد است فن خال در یونایتد موفق می شود

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۳

جیمی فلوید هاسلبنک معتقد است که تجربه مربیگری لوئیز فن خال به او کمک خواهد کرد تا در منچستریونایتد موفق شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فن خال پس از جام جهانی برزیل هدایت #منچستریونایتد را برعهده خواهد گرفت و پس از فصل ناامید کننده شیاطین سرخ باید این تیم را دوباره از نو بسازد.

#هاسلبنک در مصاحبه خود با اسکای اسپورت حول و حوش برگزاری جام جهانی, درباره #فن_خال گفت:

فن خال تجربه بسیار فراوانی دارد. او با بازیکنان بزرگی در بارسلونا, بایرن مونیخ و همچنین در تیم ملی هلند برای بار دوم کار کرده است.

او سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان را نیز دارد. او تجربه بسیار زیادی دارد و می داند چطور کارها را پیش ببرد. من فکر می کنم دوران حضور او در یونایتد جالب خواهد بود.

مهاجم سابق تیم ملی هلند, همچنین معتقد است فن خال می تواند با رویکرد مدیریتی منچستریونایتد کنار بیاید و بهترین عملکرد را از بازیکنان بگیرد.

او از لحاظ تاکتیکی مربی بسیار خوبی است, به خوبی به بازیکنانش انگیزه می دهد و سعی خواهد کرد تا در یونایتد فوتبالی هجومی به نمایش بگذارد.

هاسلبنک معتقد است فن خال ترکیب خوبی را در تیم ملی هلند ایجاد کرده است و نارنجی ها می توانند قهرمان جام جهانی بشوند.

در سال 96 مشکلات بسیار زیادی حول و حوش تیم بود, بازیکنان بزرگی در تیم حضور داشتند, نام های بزرگی که در ترکیب آن سال هلند حضور داشتند. اکنون شما بازیکنان جوان بسیار زیادی را می بینید که فن خال با زیرکی انتخاب کرده است. همچنین در کنار آنها شما بازیکنانی را در ترکیب خود دارید که پیش از این در جام جهانی حضور داشتند و 10, 12 سال در تیم ملی حضور دارند. فن خال با این بازیکنان تیمی درست کرده است.

تیمی که با بازیکنان جوان و بازیکنانی تشکیل شده است که می خواهند در کنار هم بازی کنند. روحیه تیم بسیار خوب است.

هاسلبنک درباره بازی با کاستاریکا نیز گفت:

روی کاغذ ما باید پیروز شویم, اما همانطور که همه می دانیم که به این آسانی ها نیست.

۰ Comments