جایگزین مسیر

هدف شاو کسب عناوین است

by | مرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

لوک شاو نمی تواند برای شروع فصل به عنوان بازیکن یونایتد صبر کند.او می گوید که هدفش از انتقال به یونایتد کسب عناوین با باشگاه جدیدش است.

لوک شاو باید برای حضور در ترکیب اصلی برابر سوانزی ، در آخرین دیدار تدارکاتی یونایتد به مصاف والنسیا برود.

او به MUTV گفت :

به عنوان یک کودک همه آرزو دارند که در الد ترافورد بازی کنند.این جا یکی از بزرگترین میادین در دنیاست . این که اولین بازی ما در لیگ در ورزشگاه خانگی ما است چیز خاصی ست.من نمی توانم برای حضور اولین فرصت بازی  در  الدترافورد صبر کنم و می خواهم از این حس لذت ببرم.

وقتی از او  در رابطه با ابنکه آیا دیگر بازیکنان هم احساس مثبتی در رابطه با موفقیت در تور پیش فصل دارند  شاو اضافه کرد که در حال حاضر پس از یک فصل نا امید کننده در یونایتد ، بازیکنان جدید و قدیمی ، قهرمانی را در دستور کار خود قرار داده اند:

شما باید حس مثبتی داشته باشید و من شخصا برای فتح عناوین به این جا آمده ام.این چیزی است که همه میخواهند.نه فقط من.همه در رختکن به دنبال دست یافتن به این موضوع هستند.

ما میخواهیم که در لیگ برتر قهرمان شویم . بدیهی است که امسال در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداریم و به همین دلیل تمام توجهمان معطوف به لیگ  برتر است.

وقتی از او در رابطه با بازی با والنسیا پرسیده شد گفت :

همه بازی ها جدی است.ما میخواهیم به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم و این تنها راهش اطاعت از دستورات مربی است. ما باید از دستورات آنها اطاعت کنیم و به مصاف رقبا برویم . من فکر میکنم که این به ما کمک میکنند.

نکته اصلی این است که بازی شروعی فصل برابر سوانزی است.اما ما می خواهیم پیشرفتمان را ادامه بدهیم و در ترکیب اصلی حضور داشته باشیم برای همین باید نمایش قدرتمندی را در بازی نخست فصل داشته باشیم.

۰ Comments